رفتن به نوشته‌ها

بنادریل TikTok چالش منجر به مرگ نوجوان

عنصر

یک چالش ویروسی که در آن نوجوانان دوز تقریباً تهدید کننده زندگی بنادریل را به منظور توهم و به اشتراک گذاشتن تجربه خود با سایر کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر ویدیوی محبوب پخش می کنند- سکوی مشترک ، TikTok .

آخرین مرتکب در یک رشته به ظاهر بی پایان از شبکه های اجتماعی خطرناک مد (همچنین نگاه کنید به: جزر و مد چالش < span>) ، گزارش شده است که این روند در حال حاضر منجر به مرگ یک جوان 15 ساله در اوکلاهما و چندین مورد بستری در بیمارستان شده است.

با هدف درمان آلرژی و سرماخوردگی ، دوز توصیه شده بنادریل برای بزرگسالان بیش از 6 قرص در یک دوره 24 ساعته نیست. این چالش کاربران را به استفاده همزمان از ده قرص فرا می خواند ، که می تواند منجر به عوارض جانبی خطرناک و حتی سو mal عملکرد قلب شود.

“دوزهای زیاد بنادریل می تواند باعث تشنج و به ویژه مشکلات قلبی شود” ، گفت اسکات شفر ، مدیر مرکز اوکلاهما برای اطلاعات مربوط به سم و دارو. “قلب تمایل دارد از ریتم خارج شده و خون را به طور م effectivelyثر پمپاژ نکند.” سیستم عامل ها و شرکت های رسانه های اجتماعی در محکوم کردن رفتارهای مضر فعال شده توسط برنامه ها و محصولاتشان. پس از خشم عمومی نسبت به چالشی که در ماه مه سال گذشته آغاز شد ، TikTok تمام محتوای مربوط به آن را حذف کرد ، با این حال برخی از نوجوانان هنوز هم در این روند خطرناک شرکت می کنند .

[از طریق] < / p>

مطالب جالب  Kanye غرب بازدیدها تا UMG شرکت مادر مدیران زیر اختلاف برچسب
منتشر شده در اخبار روز موسیقی ایران و جهان

اولین باشید که نظر می دهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *