یک بوگی ویت د هودی به اتهام سلاح و مواد مخدر به دنبال شایعات مربوط به تیراندازی در خارج از جشن تولدش دستگیر شده است. طبق XXL ، پلیس یک بوگی را بازداشت کرد و وی را به اتهام داشتن غیرقانونی تعداد انگشت شماری از درجه 2 و نگهداری حشیش ، برای او محکوم کرد.


سیندی ارد / گتی ایماژ

پلیس دستور بازرسی در این کشور را اجرا کرد هنرمند 2.0خانه پس از تحقیقات توسط دادستانی شهرستان برگن انجام شد. پلیس چهار اسلحه از جمله “یک قبضه اسلحه روگر .380 ، یک قبضه اسلحه Glock ، کالیبر 40 ، یک قبضه اسلحه 9 میلی متری H&K و یک قبضه اسماعیل و وسون 9 میلی متری” به همراه “گلوله های توخالی ، مجلات مختلف با ظرفیت بالا” را ضبط کرد.

در مورد اتهامات مربوط به مواد مخدر ، پلیس گفت آنها “ماری جوانا ، مواد خوراکی روغن حشیش و مواد مخدر را که معمولاً با توزیع مواد خطرناک کنترل شده مرتبط است” کشف کردند.

نگهبان امنیتی رپر ، کوآشان هاگلر و مدیر او سامبلو کامارا نیز دستگیر شدند. هاگلر ، ساکن ایالت جورجیا ، به سه مورد داشتن غیرقانونی یک قبضه اسلحه و یک فقره تصرف یک مجله با ظرفیت بزرگ متهم شد. پلیس کامارا را پس از تفتیش در منزل و کشف مقداری مواد خوراکی روغن علف های هرز و حشیش ، به دلیل داشتن حشیش دستگیر کرد.

هر سه در انتظار محاکمه از بازداشت پلیس آزاد شده اند.

این دستگیری فقط یک روز پس از خبرهایی مبنی بر درگیر شدن یک بوگی و خدمه اش در نیوجرسی صورت گرفت. جزئیات زیادی در مورد این حادثه فاش نشده است اما گزارش شده است که یک تیراندازی در خارج از RAIN در نیوجرسی رخ داده است ، جایی که رپ در حال جشن گرفتن 25 سالگی بود

ما شما را در هر به روزرسانی دیگری پست خواهیم کرد.

[Via]