طبق معمول ، هیچ چیز از توییتر عبور نمی کند. بازگشت از گفتن حرف اشتباه در آن سیستم عامل آسان نیست ، همانطور که یونگ میامی ، تازه کشف کرده است. به دنبال لغزش اخیر JT در توییتر ، به نظر می رسد هر دو City Girls مجبور به دو برابر شدن هستند تا به لطف هواداران خود برگردند.

پس از آنکه یونگ میامی یک شوخی بدون دلیل در مورد زنانی که هرگز باردار نبوده اند ساخته است ، طرفداران خشمگین سخنان وی را روشن کرده و از ناکامی قضاوت خود ابراز ناامیدی کردند. خواننده رپ شهر دختران و مادر دو فرزند در توئیتر خود نوشت: “اگر شما هرگز حاملگی نکرده اید که زباله های روانپزشکی !!!!” من فقط حرف می زنم! Lol. “

طبیعتاً ، این مورد مورد استقبال اکثر زنان قرار نگرفت – به طور خاص ، افرادی که فکر می کردند این شوخی به طرز وحشیانه ای نسبت به افرادی که با مشکلات باروری دست و پنجه نرم می کنند حساس نیست.

یونگ میامی ناگزیر با واکنش شدید روبرو شد و تصریح کرد که این شوخی با صمیم قلب بوده است و به دلیل اشتباه قدم خود عذرخواهی کرد. او نوشت: “شوخی باردار شوخی با هود بود من همه شما ، درست است که من آهسته هستم ،” در حالی که نفرت بدون توجه به عذرخواهی همچنان ادامه داشت ، او بار دیگر توییت کرد و ابراز سرخوردگی کرد. “هر وقت که توییت می کنم ، کسی را آزرده خاطر می کنم که با توییتر تمام شده ام!”