از آنجایی که جهان به دلیل شیوع همه گیر در معرض قفل است ، NBA YoungBoy اقدام به تولید نوزاد می کند. طبق گزارش ها ، در روز شکرگذاری ، رپ 21 ساله ، ششمین فرزند خود را به دنیا خوش آمد گفت ، این بار با زنی به نام Drea Symone. او عکسی از دست نوزاد تازه متولد شده را به همراه پیامی عاشقانه به اشتراک گذاشت که در آن به پدر کودک اشاره ای نشده است. یایا می ویدر ، دختر 20 ساله فلوید می ودر ، به زودی پسر یانگ بوی را به دنیا خواهد آورد و پس از ماه ها بارداری خود را از مردم دور نگه داشته است ، این کودک مشهور در هفته های اخیر اطلاعات بیشتری در مورد رشد کودک در حال رشد خود به اشتراک گذاشته است.

با نزدیک شدن به زودی تولد هفتمین فرزند او ، NBA YoungBoy در مورد پدر شدن برای ششمین و هفتمین بار سکوت کرده است. در پی گزارش هایی که درا سیمون به دنیا آورده است ، یایا – که در اوایل سال جاری به اتهام چاقو کشی به لاپاترا جاکوبز ، یکی دیگر از مادران کودک NBA YoungBoy دستگیر شد – در اینستاگرام خود قرار گرفت تا ویدیویی از خود در کنار آواز خواندن به همراه آهنگ Keyshia Cole در سال 2012 منتشر کند. “دیگر کافی نیست بدون عشق”.

من اعتراف می کنم که شما تقریبا من را داشتید / من اعتراف می کنم که تقریبا دیوانه بودم / آیا فکر می کردم که “bout tch” در شب، “یایا به مسیر می رسد.”و به او بگویید از کجا می تواند بیاید و با من ملاقات کند / اما جالب است ، من یک خانم هستم / او فکر می کند که او ناز است اما مرا فاز نمی کند“برخی معتقدند که یایا در حال ارسال عکسهای ناخوشایند به NBA YoungBoy بود زیرا او دیروز با آخرین دوست دخترش جازلین میشل پست شده بود. یایا همیشه به رپر اختصاص داده شده است ، اما به نظر نمی رسد که او آماده حل شدن است .

در زیر فیلم او را ببینید.