به نظر می رسد مردم پیش بینی می کنند که نوعی آتش بس در فردا شب صورت گیرد ورزوزوقتی جیزی و گوچی مانه رو در رو می شوند. پس از سالها تنش که فراتر از حوزه های رپ خونریزی کرد و به برخی از خیابان های خیابانی دچار خونریزی شد ، Swizz Beatz و Timbaland به نوعی موفق شدند دو دشمن قسم خورده را توافق کنند که برای حل وفصل اختلافات خود با رفتن ضربه به ضربه موافقت کنند تا تأیید کنند که پادشاه واقعی تله است. . به دنبال رویدادهایی که قرار است در اینستاگرام Live ، Apple Music و REVOLT اتفاق بیفتد ، کلوپ شبانه کامپاند در آتلانتا میزبان مراسم رسمی پس از مهمانی خواهد بود که گوچی مانه و Jeezy میزبان مشترک این shindig هستند.

بدیهی است که برخی نگرانند که چه چیزی ممکن است فردا شب رخ دهد ، به خصوص هنگامی که نگاه های اجمالی گوچی مانه قدیمی درست در مقابل چشمان ما ظاهر می شود. اگرچه در روزهای منتهی به این رویداد چند عکس بازیگوش شلیک شده است ، گوچی مانه به طور غیر مستقیم نشان داد که هنوز خصومت حل نشده ای که او نسبت به جیزی احساس می کند وجود دارد ، و یک میم را با اشاره به تیراندازی مهیب مرگبار پوکی لوک به اشتراک می گذارد.

در همین حال ، Jeezy به وضوح از آینده استفاده می کند ورزوز جنگ برای آزادی رکود اقتصادی. این خواننده رپ یک آهنگ کاملاً جدید با نام “Therapy For My Soul” منتشر کرد که در آن جریان آگاهی را برای پرداختن به مسائل خود با فردی گیبس و 50 سنت به راه انداخت. گیبس مدتی منتظر این لحظه بود بنابراین طولی نکشید که او در توییتر پاسخ داد. اما ما تعجب می کنیم که آیا او در 24 ماه آینده به موم پاسخ خواهد داد یا خیر.

با ورزوز قرار است فردا شب برگزار شود ، پول شما كیست؟