گوچی مان همچنان از موفقیت در نبرد اخیر Verzuz خود با Jeezy رنج می برد ، شیب نه تنها پانزده سال خصومت ریشه دار را از بین برد بلکه توجه بیش از 9.1 میلیون بیننده را به خود جلب کرد. در پی این رویداد ، Jeezy و Guwop با درک اهمیت سازش در بازی رپ ، تمایل خود را برای پیشبرد فرهنگ ابراز کردند.

گوچی مانه

مارک هورتون / گتی ایماژ

گوچی ، جمعه بعد از اینکه گرد و غبار بر زمین نشست و فیلم های همکاری مشترک “So Icy” برای پخش وقت داشت ، نوشت: “من این کار را برای فرهنگ انجام دادم.” در غیر این صورت ، گووپ در این مورد نسبتاً ساکت بوده و ترجیح می دهد از طریق زیرنویس ها و به روزرسانی های اینستاگرام ، بینش بیشتری در مورد ذهنیت خود به اشتراک بگذارد. با توجه به این یادداشت ، به نظر می رسد که وی با استفاده از سیستم عامل خود برای ابراز علاقه به برپایی یک نبرد گسترده دیگر و باز کردن زمین برای پیشنهادات هواداران ، کاملاً توسط این اشکال Verzuz دستگیر شده است.

“من شنیدم که نبرد ماverzuztv شماره ها را شکست ، این تاریخی بود که ما فرهنگ را اداره می کردیم که چه کسی می خواهد من بعد بجنگد؟” گوچی ، نقش خود را در رویدادی که اغلب تاریخی قلمداد می شود ، زیرنویس می کند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد Jeezy را به عنوان حریف کامل Guwop در سطوح مختلف طبقه بندی کرده اند ، مشاهده بحث در مورد یک حریف پیگیری – اینکه آیا سوئیچ و تیمبو تصمیم دارند در آن مسیر حرکت کنند – جالب بود. در جایی که برخی تعجب می کردند که آیا سانتا سانتا سانتای شرقی همچنان بنزین در مخزن دارد یا خیر ، دیگران سریعاً به آهنگهای بی شماری که گوچی از ورود به لیست تنظیمات خود غافل مانده است ، اشاره کردند.

فکر می کنید گوچی باید در آینده ای نزدیک نبرد دیگری در ورزوز داشته باشد؟ و اگر چنین است ، شما چه کسی را برای رپر نمادین یک مسابقه خوش آمد می دانید؟