گوردون هیوارد در اوایل این هفته به دلیل انصراف از آخرین سال قرارداد خود با سلتیکس بوستون که 34 میلیون دلار ارزش داشت ، ظاهراً مقدار زیادی پول را به خطر انداخت. در آن زمان ، به نظر می رسید که هیچ فرصتی وجود ندارد که هایوارد جایی نزدیک به این نوع پول بدست آورد ، به ویژه با توجه به سابقه آسیب دیدگی خود. با این وجود ، در پایان ، صاحب نظران و هواداران اشتباه کردند ، زیرا هیوارد روزهای زیادی را از شارلوت هورنتس دریافت کرد.

به گفته آدریان ووناروفسکی از ESPN ، معامله جدید هورنتز هایوارد طی چهار سال آینده 120 میلیون دلار ارزش دارد. این معامله او را به یکی از بهترین بازیکنان این فهرست هورنتس تبدیل می کند که در زمان پیش نویس NBA ، لاملو توپ را اضافه کرد.

با این آخرین لیست اضافه شده ، هورنتس یک تیم واقعی است که می تواند برای یک مرحله پلی آف رقابت کند. به نظر می رسید که هیوارد قرار است با ایندیانا پیسرز قرارداد امضا کند ، اگرچه جذابیت بازی در مایکل جوردن خیلی مثبت بود. ناگفته نماند که 30 میلیون دلار حقوق در سال مطمئناً کمک می کند.

در حالی که باید دید هیوارد چگونه در شارلوت مسابقه خواهد داد ، واضح است که MJ آماده است تا در این تیم سرمایه گذاری کند و به جلو حرکت کند.