گوردون هیوارد اخیراً یک قرارداد بزرگ چهار ساله با شارلوت هورنتس به ارزش 120 میلیون دلار امضا کرد. بسیاری از هواداران در مورد شایستگی قرارداد بحث و گفتگو کرده اند ، هرچند انکار نمی شود که هیوارد روزهای زیادی را پشت سر می گذارد و در مایکل جوردن افسانه ای بازی می کند. اگرچه در حالی که به هیوارد قرارداد عظیمی داده شده بود ، اما به نظر نمی رسد که پول وی مهارت بالایی در امر آشپزی داشته باشد.

در کلیپ زیر ، هیوارد دیده می شود که بوقلمون شکرگذاری را کنار هم قرار داده است که به نظر خیلی اشتها آور نیست ، و ما مطمئناً آن را ملایم قرار می دهیم. همانطور که می بینید ، تقریباً به نظر می رسد که بوقلمون کاملاً از هم پاشیده است و منجر به پرنده ای زیبا و غمگین می شود.

.

برای بسیاری از شما که این مطلب را می خوانید ، شکرگذاری زمان ویژه ای است که مملو از برخی غذاهای باورنکردنی است. با این حال ، بوقلمون همیشه مورد پسند است زیرا در نهایت ماکارونی و پنیر ، نان ذرت ، پوره سیب زمینی و پای کدو تنبل نمایش را می ربایند. با این اوصاف ، ما امیدواریم که هایوارد شانس بهتری نسبت به ترکیه داشته باشد.

البته ، اینترنت بلافاصله متوجه بوقلمون هایوارد شد و مطمئن شد که او را در این مورد در شبکه های اجتماعی کباب می کند. در توییت های زیر می بینید که برخی از طرفداران بسکتبال با انتقادات خود چقدر وحشی بودند.

در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که آیا شام شکرگذاری هایوارد را می خورید یا نه.