شب گذشته برخی اخبار گسترده در NBA منتشر شد زیرا آدریان ووناروفسکی از ESPN فاش کرد که هیوستون راکتس در ازای جان وال و انتخاب دور اول آینده ، راسل وستبروک را به ویزارد واشنگتن معامله کرده است. این معامله ای است که مدتها شایعه شده بود اگرچه فقط حدود یک هفته پیش ، جادوگران هرگونه شایعه را ساقط کردند. نیازی به گفتن نیست که آنها به سادگی این کار را انجام می دادند تا راهی برای تخفیف برخی از گمانه زنی های اطراف لیگ باشد.

تاکنون طرفداران در مورد اینکه چه کسی واقعا برنده این معامله است اختلاف نظر دارند ، اگرچه مشخص است که جیمز هاردن کار زیادی با این انتقال داشته است. حدس زده می شد که او نیز می خواهد هیوستون را ترک کند ، که باعث شد راکت ها بخواهند برای خوشحال نگه داشتن او کار بزرگی انجام دهند. در حالی که صحبت کردن در بلند شو ووج حتی گزارش داد که وال ، هم تیمی مورد علاقه هاردن نسبت به وستبروک است.

با در نظر داشتن این آخرین اطلاعات ، مشخص است که هاردن همچنان عامل اصلی بزرگترین تصمیمات راکت است. در این مرحله ، به نظر می رسد که او مایل است یک ضربه در هوستون به ثمر برساند ، اگرچه اگر همه چیز از پای راست خارج نشود ، شاید قبل از پایان فصل هاردن از بین برود.

منتظر همه آخرین به روزرسانی های دنیای NBA باشید.

جیمز هاردن و راسل وستبروک

برایان روتملر / آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ