در اوایل این هفته ، ساشا ، دختر کوچک باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ، پس از رپ کردن به آهنگ دختران شهر در صفحه TikTok دوست خود ، ویروسی شد. فقط با حضور او در این ویدئو ، یک موفقیت پررونق بود. از آن زمان ، بسیاری از متخصصان بازاریابی اینفلوئنسر حدس و گمان هایی زده اند که اگر ساشا حساب شخصی خود را راه اندازی کند ، می تواند سالانه میلیون ها درآمد کسب کند.

به سختی می توان یک حرفه ای را پیش بینی کرد که حساب فرضی TikTok ساشا یک پیروزی بزرگ مالی برای او باشد. بر اساس واکنش های به سادگی بودن ویژه در ویدیوی شخص دیگری که اعلام نشده است ، بدیهی است که توانایی های همگام سازی لب او به تنهایی می تواند احساس بعدی TikTok را برای او به ارمغان بیاورد.

جو گاگلیزی ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت ویروسی ، به وی گفت TMZ اگر ساشا در صورت ارسال مداوم پست خود ، می تواند بدون زحمت در اولین سال خود در TikTok 10 میلیون دنبال کننده بدست آورد و می تواند سالانه 5 میلیون دلار بابت تأیید درآمد کسب کند. در حالی که او هنوز تلاش نکرده است که او را در آژانس خود جذب کند ، اعتراف کرد که احمقانه است که این کار را نکند. به همین ترتیب ، مای کارووسکی ، مدیر عامل شرکت واضح است – یکی دیگر از آژانس های بازاریابی تأثیرگذار – از اظهارات گاگلی پشتیبانی کرد و گفت که او می تواند “بلافاصله” شش رقم جمع کند و می تواند مبالغ مضحکی را برای معاملات تجاری دریافت کند.

از آنجا که ساشا بسیار خصوصی است و از زمان خروج از کاخ سفید موفق به حفظ چنین چهره ای پایین شده است ، او کالای داغی در میان مجرمان بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.


تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

[via]