در طی یک ظاهر مجازی اخیر در هم بزن دیوانه با جاش هوروویتز، Tyrese Gibson ، خواننده “یک شب” ، در مورد اختلافات قبلی خود که با او ادامه داشت ، شروع به کار کرد جومانجی ستاره ، Dwayne ‘The Rock’ Johnson ، نشان داد که بالاخره این دو صلح کرده اند.

تنش بین این دو سریع و خشن ستاره ها از زمانی شروع شد که گیبسون باد گرفت که The Rock یک اسپین آف دریافت می کند ، هابز و شاو. او با کنایه به هم بازیگر سابق خود تبریک گفت و سایه اصلی خود را در اینستاگرام پرتاب کرد. وی نوشت: “به راك و برادر همسرتان معروف به 7 شریک تولید باكز برای ساخت حق رای دادن سریع و خشمگین درباره شما تبریک می گویم.”

“و مانند شما ، DJ حتی اگر آنها تماس بگیرند من این پست را حذف نخواهم كرد – مردمی Gn شما را در آوریل 2020 مشاهده می كنند #FastFamily درست است؟ نه … این در مورد #TeamDewayne است. 3 سال آیا ارزش انتظار را دارد؟ #NoShaw فقط هابز خواهد کرد این #BayWatch دیگر است؟ ” به طور قابل پیش بینی ، پس از آن توییت ، دوستی او و The Rock از لوله ها پایین رفت.

گیبسون در آخرین مصاحبه خود با جاش هوروویتس فاش کرد که در نهایت قادر به هشدار آن است. وی گفت: “اتفاقاً من و” راک “به صلح رسیدیم. در حالی که او جزئیات زیادی از مکالمه آنها را بیان نکرد ، اما او گفت که این دو مدت زیادی را صرف گفتگو کردند. “حدود سه هفته پیش مثل چهار ساعت صحبت کردیم. عالی بود.”

[via]