تام بردی به راحتی ماهرترین بازیکن تاریخ NFL است زیرا شش عنوان Super Bowl را به نام خود دارد ، همه در حالی که آماری خارق العاده را ارائه می دهد تا همه چیز را تأیید کند. بردی در این فصل در سرزمین ناشناخته ای به سر می برد زیرا در تیم Tampa Bay Buccaneers بازی می کند ، به جای نیو انگلیس میهن پرستان که تمام دوران حرفه ای خود را با آنها سپری کرد ، تا سال 2020.

تیم تاکنون 7-4 است و گرچه بردی در بعضی مواقع بسیار زیبا به نظر می رسید ، اما بازیهایی نیز انجام شده است که به نظر می رسد مانند 43 ساله بازی می کند. این در حالی بود که دوشنبه شب تیم او در مقابل رامس لس آنجلس شکست خورد. اکنون ، طبق گفته دان گراتسیانو از ESPN ، بین بردی و سرمربی اش ، بروس آرینس ، اختلافاتی ایجاد شده است.

گراتسیانو گفت: “نظریه های زیادی وجود دارد ، بدیهی است که قرار بود بهتر از این عمل کند ، اما یکی از آنها این است که تنش واقعی وجود دارد.” “بروس آریان و تام بردی فقط ملاقات کردند ، درست است ، تقریباً مثل این است که آرینس به نوعی یک قهرمان اکشن ستاره فیلم را تماشا می کرد ، و سپس شخصاً با او ملاقات کرد و گفت:” من فکر کردم بزرگتر می شوی. […] “بنابراین اگر شما آریایی هستید ، به دنبال این هستید که بگویید ،” این همان چیزی است که شما می خواستید ، ما هر آنچه را خواستید برای شما به دست آوردیم ، چرا زایمان نمی کنید ، چرا به نظر نمی رسد که در عمل به نظر برسد. ” و من فکر می کنم شما می بینید که برخی از ناامیدی ها به سطح آب جوش خورده است. “

همیشه این نکته وجود داشت که بردی بعنوان عضوی از این تیم Buccaneers مجبور بود با دردسرهای فزاینده روبرو شود ، بنابراین شاید گزارش Graziano نباید تعجب آور باشد. صرف نظر از این ، مشخص است که این تیم در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دارد.