برای چند سال اخیر ، Young MA همچنان به عنوان یک نیرو در دنیای سرگرمی فعالیت می کند. در حالی که او بیشتر کار خود را به عنوان یک خواننده رپ آغاز می کرد ، یانگ م.ا در طول سالها در مناطق مختلف گام برداشته است و از ادامه مشاغل زیادی نمی ترسد. به عنوان مثال ، یونگ م.آی مجبور شد فیلم های پورن خود را کارگردانی کند و اکنون ، او با نمایش جدیدی در Apple Music وارد صحنه رادیو شده است. نیازی به گفتن نیست که یانگ کارشناسی ارشد همیشه در حال آزمایش است تا ببیند چه چیزی برای او مفید است.

متأسفانه ، این هنرمند اخیراً در مضیقه ای به سر می برد زیرا طبق گزارش اتاق سایه ، یونگ م.آ به دلیل رانندگی بی پروا دستگیر شد. این دستگیری صبح جمعه در حوالی ساعت 3:00 صبح صورت گرفت که وی نیز به جرم متهم شد.

اطلاعات زیادی در مورد شرایط رانندگی بی پروا در دست نیست ، هرچند به نظر می رسد یونگ م.آ در واقع سالم و سالم است زیرا او فقط یک ساعت پیش تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد. در داخل عکس ، او انگشت وسط خود را بالا گرفته است که می تواند از اوایل صبح امروز اشاره به مخمصه او باشد.

در مورد هرگونه به روزرسانی در مورد این بازداشت منتظر بمانید ، زیرا مطمئن خواهیم بود که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.