میک میل خود را درگیر درام در فیلادلفیا کرد. رپر در تلاش برای كاهش تنش در فیلادلفیا و جلب برخی از رپرهای در حال ظهور از شهر با یك قرارداد ، یك ایده را به درون جهان پرتاب كرد. متأسفانه ، منجر به این شد که چند نفر با این ادعا روبرو شده و “ممنوعیت” مِیک در شمال فیلادلفیا را صادر کنند. میک پاسخ داد: “ما هود را اجرا می کنیم که شما می گویید لول”.


نیکلاس هانت / گتی ایماژ

و شاید دامنه او فراتر از محدوده North Philly باشد. حرکت احتمالی جیمز هاردن به نت ها می تواند در صورت خنثی شدن مسابقات قهرمانی آخرین رپ گفته است. بنا به گفته کلی ، ایکو و دیوید آلدریج از Athletic ، میک دوست خوب خود جیمز هاردن را تحت فشار قرار داده است تا به فیلادلفیا 76ers بیاید پس از اخباری که گارد راکتز درخواست داد و ستد تیم را انجام داد. طبق گفته Adrien Wojnarowski از ESPN ، نشانه های امیدوار کننده ای وجود دارد که نشان می دهد هاردن قصد دارد به کایلی ایروینگ و کوین دورانت در بروکلین بپیوندد.

در همین حال ، دلیل تصمیم هاردن برای درخواست تجارت در اوایل هفته جاری مشخص شد زن و شوهر عجیب و غریب پادکست گفته می شود هاردن و سایر بازیکنان راکت با روابط تیلمن فرتیتا با حزب جمهوری خواه و حمایت از دونالد ترامپ موافق نیستند.

“آنچه من شنیدم ، است و ما می دانیم که سیاست و موقعیت سیاسی چقدر با تحریم و اعتراضات در حین حباب ارتباط داشت – من می شنوم که حمایت و کمک های شدید جمهوری خواه Tilman Fertitta از کمک های مالی یکی از مواردی است که به این کمک می کند نارضایتی ، “NBA درون ریک بوچر گفت. “در اینجا شورشی ایجاد شده است زیرا آنها به Fertitta به عنوان فردی نگاه می كنند كه از رئیس جمهور فعلی حمایت می كند.”

خواهیم دید که این وضعیت چگونه رقم می خورد.

[Via]