لحظه کمی ناخوشایند برای دوجا گربه بود زیرا او روز یکشنبه در مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکا لحظه ای با مطبوعات داشت. خواننده رپ دو برنده بهترین هنرمند جدید و بهترین هنرمند زن Soul / R&B را به خانه برد ، اما این اتفاقی بود که در پشت صحنه افتاد و پس از اینکه از او در مورد دوستش مگان تو استالیون س friendال شد ، توجه را جلب کرد. دوجا در حال پاسخ دادن به س questionsالات رسانه ها بود که روزنامه نگاری می خواست بداند که به “ناشناسها” که متهم کرده اند چه می گوید خبر خوب رپ دروغ گفتن در مورد تیراندازی توسط توری لانز.

این س randomال تصادفی به نظر می رسد با توجه به اینکه دوجا در گذشته چیزی در مورد این حادثه نگفته است و به هیچ وجه در آن دخیل نیست ، اما با این وجود وی پاسخی داده است. دوجا گفت: “هوم ، یک ، اگر می خواهید کسی را به خاطر چیزی که هیچ تصوری از آن ندارید پایین بیاورید ، مانند یکی ، باید به او اعتماد کنیم زیرا او نر است.” “و همچنین فقط … احساس می شود ، نمی دانم ، فقط احساس می کند ، چرا حتی چنین کاری می کند؟ بی معنی است.”

وی افزود: “نمی دانم. این موضوع نیز واقعاً حساس است.” “حتی اینطور نیست که شما فقط می توانید داخل آن بپرید و گوجه پرتاب کنید. محیط آن چیزهای نیمه مناسب نیست.” کلیپ Doja در مورد نظر خود در مورد Megan Thee Stallion را در زیر ببینید.