این فصل برای طرفداران گاوچران فراموش نشدنی است. پس از مصدومیت وحشیانه داک پرسکوت ، کابوی ها اندی دالتون را به عنوان آغازگر خود وارد میدان کرده اند و او هنوز موفق به کسب پیروزی های زیادی نشده است. کابوی ها علی رغم سابقه نابسامان خود ، به لطف NFC East وحشتناک هنوز در رقابت های پلی آف هستند ، اگرچه بر اساس عملکرد امروز آنها ، می توان گفت که اگر شرایط به همین منوال پیش برود ، نمی توانند در مرحله پلی آف حضور داشته باشند.

در کلیپ زیر ، کابوی ها 20-16 در برابر تیم فوتبال واشنگتن قرار گرفتند که تصمیم گرفتند یک بازی تقلبی را انجام دهند در پایان 4 و 10. این بازی یک شکست عظیم بود زیرا حامل توپ نمی توانست یک درز باز پیدا کند. در پایان ، قبل از اینکه بتواند حتی به اندازه یک حیاط را تحویل بگیرد ، با او مقابله شد.

برای اضافه کردن توهین به آسیب دیدگی ، کابویها بلافاصله دست از یک ضربه محکم برداشتند و اوضاع از آنجا بدتر هم شد. نتیجه نهایی بازی 41-16 به نفع واشنگتن بود و هواداران Cowboys کاملاً ناراحت بودند که چگونه همه چیز خراب شد.

در توییتر ، طرفداران و منفور کابوی ها نظرات خود را در مورد جعل جعلی و همچنین امتیاز نهایی اعلام کردند. همانطور که از توییت های زیر می بینید ، کابوی ها اکنون یک مسخره هستند و اوضاع بهتر نمی شود.