کیم کارداشیان به افتخار سالروز انتشار شخصیت نمادین کانیه وست ، پشت صحنه برنامه را پشت سر گذاشت My Beautiful Twisted Fantasy، یکشنبه او می گوید که قسمت عمده ای از “گمشده در جهان” برای او نوشته شده است.

کانیه ، کیم ، گمشده در جهاندیمیتریوس کامبوریس / گتی ایماژ

“برای کسانی که داستان” گمشده در جهان “را در My Beautiful Twisted Fantasy My know نمی دانند. كانیه نتوانست شعرهایی بیاورد و سپس فهمید كه آنها را دارد ، این همان چیزی بود كه برای كارت تولد 30 سالگی ام نوشت. ” وی افزود: “او شعری را که برای من نوشت برداشت و آن را به عنوان ترانه ساخت.

“10 سالگرد MBDTF مبارک.”

بسیاری از طرفداران که در طول روز در مورد بهترین آهنگ آلبوم در شبکه های اجتماعی بحث کرده اند ، “Lost in The World” با بازی Bon Iver یکی از بهترین قطعات آلبوم در نظر گرفته می شود.

My Beautiful Twisted Fantasy در 22 نوامبر 2010 منتشر شد. به افتخار ده سالگرد انتشار آن ، ما با مهندس و تهیه کننده آنتونی کیلهوفر صحبت کردیم. “كانی از همان ابتدا دید خود را داشت. او در همه موارد بسیار دقیق و موجز بود. او خودش را داشت ، می دانید ، همانطور كه ​​دیدید ، روی دیوار تصاویر پارامترهای مختلف چیزهایی وجود دارد كه به عنوان بخشی از موارد قابل قبول و قابل قبول نیستند. وی در مورد کار بر روی آلبوم گفت.

[Via]