Kardashians همیشه در حال نشان دادن تجهیزات منحصر به فرد خود هستند ، به خصوص هنگامی که صحبت از Yeezys می شود. این یک اتفاق منظم است که می بینیم کیم کارداشیان-وست زیر و بوی ناگهانی مارک چند میلیون دلاری شوهرش Kanye West را نشان می دهد و امروز (30 نوامبر) تفاوتی نداشت. کیم مشغول ارسال عکس های صفحه ای در استوری اینستاگرام خود از دوستان و خانواده اش بود که او را در مورد جبران کردن در برنامه جدید “it” آزار می دادند. لغو، اما غول ستاره واقعیت نیز در یک نگاه کوتاه نه تنها اسلایدهای جدید Yeezy بلکه رنگهای آینده را نیز لغزید.

مجموعه گسترده کفش مطمئناً خمیری را برای زوج میلیاردر ایجاد خواهد کرد. در طول چند ماه گذشته کانی در تلاش برای ریاست جمهوری ، ایده های ابتکاری خود را برای نام تجاری خود به اشتراک گذاشته است. گرچه غیر متعارف است ، اما این روند پیش از بازی باقی می ماند و با وجود انتقاد همچنان به حرکت خود ادامه می دهد.

جای تعجب نیست که مردم در مورد زیرچشمی نگاه کردن یزدی کیم کارداشیان کاملاً حرف داشتند. به تازگی تعدادی تاریخ انتشار و نگاه اول به طراحی خاص کفش های Kanye وجود داشته است و فقط با نزدیک شدن سریع به 2021 تعداد آنها بیشتر شده است. نگاهی به مجموعه آینده رنگی ها و اسلایدهای Yeezy در زیر بیاندازید.

همچنین ، مطمئن شوید که داستان ما در مورد مارک Kanye را بررسی کنید: آیا طراحی های Yeezy کانیه وست همه چیز درباره شناخت نام است؟