کیمیاگر و همه ، تهیه کننده افسانه ای احتمالاً یک حقیقت ساده از زندگی را درک می کند – گاهی اوقات ، هنگام آزمایش در آزمایشگاه ، حوادث اتفاق می افتد. و گاهی اوقات ، گفته می شود حوادث منجر به عوارض جانبی خنده دار می شود. مورد ، پس از نامزد شدن برای دومین بار برای دریافت جایزه گرمی ، این بار برای کار انتگرال به عنوان خالق مشترک فیلم فردی گیبس آلفردو ، کیمیاگر خود را در پایان دریافت یک مخلوط مسخره مربوط به گرمی یافت.

در همان حال که “چه پاپنی” ساخته جک هارلو به اشتباه به لوک جیمز نسبت داده شده است ، کیمیاگر خود را کاملاً شبیه یک مرد جوان و خالکوبی دید که با شدت دود به دوربین خیره شده است. در این لحظه ، این مرد برای ما ناشناس است ، اما اگر هویت او را تشخیص دهید ، حتماً در نظرات زیر صدا می کنید. به نظر می رسید که کیمیاگر کل اشتباه در صفحه هنرمند را بسیار سرگرم کننده می داند ، و یک تصویر از صفحه اینستاگرام خود را به اشتراک می گذارد و پاسخ برخی از خنده دارها را باز می کند.

بسیاری از دوستانش خیلی زود از خرج او خندیدند و گیبس ، MixedByAli ، استاتیک سلکتاه ، بی اعتمادی و افراد دیگر صدای خود را به گروه کر اضافه کردند. در مورد آل ، او گاف را قدم برداشت ، و صاحب ظاهر جدید خود شد و به همین مناسبت این مناسبت را جشن گرفت. “ساده” ، او به راحتی می نویسد. “Fuckit ، ما اینجا هستیم!”

هرچند که گاه گاهی اشتباهاتی انجام می شود و خواهد شد ، اما برخی از حقایق جهانی هستند. از هر شکلی که گرفته باشد ، هیپ هاپ همیشه به کیمیاگر عشق خواهد داشت. تبریک به تهیه کننده افسانه ای برای نامزدی بزرگش ، یک نقطه عطف نیز در یک پست نادر توییتر از Eminem جشن گرفته شده است.

اسکات دادلسون / گتی ایماژ