دیروز ککه پالمر با به اشتراک گذاشتن سلفی های بدون آرایش ، به سراغ شبکه های اجتماعی رفت و پس از آگاهی از ابتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS ، آکنه خود را در معرض نمایش قرار داد. هیاهو ستاره شامل یک شرح طولانی است ، که جزئیات مبارزه او را شرح می دهد.

وی گفت: “برای بعضی از شما این ممکن است TMI باشد ، اما برای من همیشه از پلتفرم من برای چیزهایی بسیار بزرگتر از من استفاده شده است.” وی ادامه داد: “سندرم تخمدان پلی کیستیک از درون و در تمام طول زندگی به من حمله می کند و من تصوری از آن نداشتم. آکنه من آنقدر بد بوده است که افراد در زمینه کاری من پیشنهاد پرداخت هزینه های من را برای رفع این مشکل کردند. . “من Accutane را دو بار انجام دادم. مردم می گویند آب بنوش ، رژیم غذایی بهتری داشته باشی ، اما من همه این کارها را کردم ، همه چیزهای” درست “را خوردم ، آزمایش خونم خوب بود.”

او فاش کرد که پس از رسیدن به نقطه شکست خود ، تصمیم گرفت کمی بیشتر در مورد سابقه پزشکی خانواده اش تحقیق کند. وی نوشت: “اما لازم بود كه من به خانواده خود كه سابقه دیابت و چاقی دارند نگاهی شخصی بیندازم تا بفهمم كه واقعاً با من چه اتفاقی می افتاد.” “و متأسفانه پزشکان مردم هستند و اگر” به بخشی نگاه نکنید “ممکن است فکر نکنند این مشکل شماست.”

پالمر پس از سرانجام یافتن پزشکی که بتواند به درستی او را تشخیص دهد و پاسخهایی را که به دنبالش بود به او بدهد ، توضیح داد که احساس می کند بیشتر از خودش پذیرفته است. وی نوشت: “پوست من بسیاری از شب ها مرا ناراحت کرده است اما از خودم دست نمی کشم.” “کمترین چیزی که PCOS می تواند به همراه داشته باشد آکنه است. برای همه افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند ، لطفاً بدانید که شما تنها نیستید و هنوز هم خیلی خوب هستید! آکنه من هرگز مرا متوقف نکرده است. این ، حالا من واقعاً می توانم به KEKE کمک کنم! و من او را دوست دارم بنابراین روشن است. “