این کمدین فقط می خواست کمی با دختر تازه به دنیا آمده اش Kaoiri Mari سرگرم شود ، اما عزیزم کودک توجه منتقدان را به خود جلب کرد. به تازگی ، نتفلیکس آخرین ویژه برنامه استندآپ کوین هارت را منتشر کرده است صفر F * cks داده شده ، و برای جشن اولین نمایش خود ، هارت عکسی از کودک کائوری را به تن کرد که نام آن را به نام سریال پوشیده بود. مردم از اینكه وی در مورد لباس فرزندش فحش گفته است ، خشمگین شدند ، اما كوین نمی توانست از کسانی كه وقت خود را صرف اظهار نظر در مورد لباس فرزندش می كردند ، خنده خود را حفظ كند.

کوین هارت تصویری از یک عنوان راجع به این جنجال بارگذاری کرد و چند نظر را به اشتراک گذاشت. هارت در زیرنویس نوشت: “این دنیایی است که ما در حال حاضر در آن زندگی می کنیم …. خنده دار و در عین حال غم انگیز است.” “Y’all motha f * cka نیاز به بزرگ شدن و داشتن یک سرگرمی است. آنچه در اینجا اتفاق می افتد … یک بار دیگر می توانم” Zero F * cks “را بدهم …… حالا برو ویژه من را در NETFLIX ‘Zero F * cks با توجه به “حماقت در بالاترین سطح. # ComedicRockStarSh * t ….. به همین دلیل ذهنیت من همان چیزی است که در ویژه طنزهای من است …. همانطور که در” Zero F * cks “گفته شد با توجه به اینکه همه شما FEDS هستیم. “

جدا از رسوایی کوچک دخترش ، هارت صفر * صفر داده شده است بررسی های متفاوتی دریافت کرده است. آیا هنوز آن را بررسی کرده اید؟