کم نیوتون و نیو انگلیس میهن پرست در حال حاضر 4-6 این فصل هستند که اگر این تیم فرصتی برای صعود به پلی آف داشته باشد ، به راحتی نمی تواند آن را قطع کند. بازی نیوتن متناقض بود هرچند او مطمئناً آمار قابل توجهی در روز گذشته داشت زیرا میهن پرستان مقابل هوستون تگزاس 27-20 شکست خوردند. صرف نظر از این ، آینده نیوتن مطمئناً مورد سوال است و با تلاش میهن پرستان برای کسب برخی پیروزی ها ، مشخص نیست که آیا میهن پرستان و نیوتن علاقه مند به ادامه روابط خود هستند.

در هنگام حضور هفتگی خود در برنامه “Greg Hill Show” از WEEI ، از نیوتن در مورد بازگشت به میهن پرستان س askedال شد ، جایی که او در نهایت جوابی را ارائه داد که نشان دهنده شخصی بود که دقیقاً آماده نیست تا تعهدات خود را مشخص کند.

کم نیوتون

کارمن مانداتو / گتی ایماژ

“مرد ، من علاقه مند به پیروزی در بازی آریزونا کاردینالز (این یکشنبه) هستم. درباره آن چطور؟” نیوتن گفت. “منظورم این است که چیزهای زیادی وجود دارد که من حتی نمی خواهم چنگ بزنم یا ساکن شوم یا حتی فکر کنم. من فکر می کنم ، همانطور که کتاب مقدس می گوید ، زیره من بیش از حد پوشیده می شود و فقط سعی در تمرکز بر آینده نزدیک است تا آینده دور. “

با آینده نیوتن معلق ، شاید تیم های دیگری باشند که بخواهند ضربه او را بزنند. با این حال ، اگر میهن پرستان بتوانند فصل را قدرتمند به پایان برسانند ، شاید نیوتن بتواند خود را دوباره در نیوانگلند پیدا کند.

[Via]