آرزوهای خوب پس از اینکه اعلام شد وی در حال بهبودی از سکته مغزی است ، در حال نماد کمدی است. این بازیگر 64 ساله ، با نام واقعی دیوید آدکینز ، در اوایل دهه 1990 چهره محبوب در جریان اصلی استندآپ کمدی شد. او تعدادی از ویژه برنامه های HBO را منتشر کرده است ، و اتاق کار خود را با آنها داشته است نمایش Sinbad، در فیلم های مختلفی بازی شده است ، در سریال هایی مانند بازی کرده است دنیای متفاوت و جهان استیون، و اخیراً در مشاهده شده است دوباره.

خانواده وی بیانیه ای درباره سلامتی و بهبودی وی منتشر کردند. آنها در بیانیه ای به اشتراک گذاشتند: “از عشق صادقانه است که ما مشترک سینباد هستیم ، شوهر و پدر عزیزمان ، در حال بهبودی از سکته مغزی اخیر است.” “Sinbad برای بسیاری از نسل ها منبع نور عشق و شادی است. در حالی که او راه خود را برای بهبود آغاز می کند ، ما وفادار و خوش بین هستیم که او بزودی خنده را در قلب ما وارد خواهد کرد. خانواده ما پیشاپیش از عشق و حمایت شما سپاسگزاریم و برای شفای وی دعای مستمر داریم. ما همچنین از شما می خواهیم که در این مدت به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. متشکرم.”

مردم به شبکه های اجتماعی رفتند تا برای سرگرمی محبوب خود کلمات مهربانی از جمله Shiela E ، Sherri Shepherd ، Marsha Warfield ، Garcelle Beauvais ، Perez Hilton و هزاران نفر دیگر را ارسال کنند. ما امیدواریم که یک بهبود سریع برای Sinbad داشته باشیم. چند پاسخ از دوستانش و همچنین یک کلیپ از یکی از برنامه های استندآپ او را در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=91_tYoC-SYI