مشاور سابق رئیس جمهور کلیان کانوی می گوید “به نظر می رسد” جو بایدن و کمالا هریس در انتخابات سال 2020 پیروز شدند ، علیرغم ادعای دیگری که دونالد ترامپ داشت.

کلیان کانوی ، دونالد ترامپ ، جو بایدنآژانس آنادولو / گتی ایماژ

رئیس جمهور می خواهد تمام راه های حقوقی خود را به اتمام برساند ، همانطور که بارها بارها این موضوع را روشن کرده است. تیم او این کار را انجام می دهد و این حق اوست. “کانوی به انتشارات The 19th گفت. وی ادامه داد: “اگر به تعداد آرا in در مجمع انتخاباتی کالج نگاه کنید ، به نظر می رسد جو بایدن و کامالا هریس پیروز خواهند شد.” وی گفت: “من تصور می كنم كه انتخاب كنندگان گواهی آن را می دهند و رسمی خواهد بود. ما ، به عنوان یک ملت ، به جلو حرکت خواهیم کرد ، زیرا همیشه این کار را می کنیم. “

کانوی تا اوت زمانی که سمت خود را ترک کرد تا وقت بیشتری را با خانواده اش بگذارد ، در دولت ترامپ به عنوان یکی از مشاوران شناخته شده رئیس جمهور خدمت کرد.

ترامپ همچنان اظهار می دارد كه وی در انتخابات پیروز شده و آمارهای رسمی نتیجه تقلب گسترده رای دهندگان است. وی گفت: “ما آراG قانونی بیشتری دریافت کردیم. تنها کاری که من می توانم انجام دهم این است که شرکت کنم ، تبلیغات انتخاباتی انجام دهم و یک رئیس جمهور خوب (عالی!) باشم – مدیریت انتخابات 100٪ به ایالت ها بستگی دارد. جمهوریخواهان این امر را هرگز فراموش نمی کنند.” در توییتر ، شنبه. وی شنبه شب نیز “رالی پیروزی” را برگزار می کند.

[Via]