دریک رز برای بسیاری از بازیکنان بسکتبال جوان در سراسر جهان الهام بخش بزرگی بوده است. در اوایل سال 2010 ، رز یکی از بهترین بازیکنان کل لیگ بود و حتی برای خود یک جام MVP نیز کسب کرده بود. متأسفانه ، مصدومیت های فراوان باعث شد او نتواند به توانایی واقعی خود برسد ، اگرچه او استقامت کرده و در سطح بالایی بازی می کند. در طول آن زمان ، رز با آدیداس امضا شده است و در آنجا تعداد زیادی کفش امضا را منتشر کرده است. حال ، رز قرار است یکی دیگر از آن ها را در Adidas D Rose 11 منتشر کند.

در تصاویر رسمی زیر ، چهار رنگ اول آدیداس D Rose 11 را می بینید که آخر هفته افت خواهد کرد. این پیشنهادات “برندا” ، “شیرین خانه شیکاگو” ، “اول خانواده” و “سریع دروغ نگویید” نامیده می شوند. هر راه رنگی در نوع خود منحصر به فرد است زیرا کفش ها حاوی بالشتک Lightstrike هستند که مطمئناً از نظر عملکرد به شما کمک می کنند. این شبح بیشتر یک اواسط تاپ است که به این معنی است که طیف گسترده ای از بازیکنان توپ را به خود جلب می کند.

برای کسانی که علاقه مند به تقلب در این موارد هستند ، شما می توانید از روز شنبه 5 دسامبر با پرداخت 120 دلار آمریکا این کار را انجام دهید. نظرات خود را در مورد نظرات خود با ما در میان بگذارید.

آدیداس D رز 11
تصویر از طریق آدیداس “سریع دروغ نگو”
D رز 11
تصویر از طریق آدیداس “Brenda”
D رز 11
تصویر از طریق آدیداس “اول خانواده”
D رز 11
تصویر از طریق آدیداس “Sweet Home Chicago”