کریس براون به فکر تجارت خود بوده و ظاهراً در حال آماده سازی برای تصاحب قدرت در سال 2021 بوده است. ویروس کرونا به وضوح بسیاری از افراد را در خانه های خود قفل کرده است ، اما وقتی کریس براون هستید ، احتمالاً زمان بهتر از هر زمان دیگری برای کار بر روی برخی از پروژه های جدید است. و گرچه مهمانی و معاشرت مثل گذشته نیست ، اما به نظر می رسد کریس براون هنوز هم توسط زالوهایی که دائما از او می پرسند ، “کجای زمین می زند؟”


ارل گیبسون III / گتی ایماژ

می توانید تصور کنید کسی مثل کریس براون به هر دلیلی احتمالاً همیشه توسط مردم دستگیر می شود. اما مطمئناً چند نفر در هالیوود هستند که برای بدست آوردن یک اونس کلاهبرداری کریس براون می میرند. متأسفانه برای آنها ، کریس براون از حضور ، انرژی آنها خسته شده و خواستار این است که آنها خود را از زندگی او حذف کنند.

“N *** همانطور که می خواهم ببینم چه اتفاقی افتاده است تا آنها بتوانند قطره قطره را بارگیری کنند. پسر … اگر بله لنگ الاغ دا را دریافت نکن … ما دوستان نیستیم. تو هرگز از من خوشش نمی آیی من شما را نمی دانم !!!! ” بریزى در استوری اینستاگرام خود نوشت.

وی ادامه داد: “تالمبوت … کجا دا HOES ؟؟؟ N *** A WY ME WIT”. “اکنون یوسف را به جایی ببرید و تمرین زلزله را تمرین کنید.”

مشخص نیست که وی در مورد چه کسی یا چه چیزی صحبت می کند اما امیدواریم به خاطر کریس به آنها اشاره کنند. پیام کریس براون را در زیر بررسی کنید.