کریس براون و دختر شش ساله اش که به دلیل توانایی های برجسته رقصیدن معروف است ، اخیراً با هم همکاری کردند تا نشان دهند که سیب هرگز از درخت دور نمی شود. این دو دوست داشتنی یک برنامه رقص TikTok را در “Freaky Friday” ، سرود تابستان 2019 توسط Lil Dicky و خود براون ضبط کردند.

لحظه دلخراشی که توسط دوربین در 7 دسامبر توسط Guzman به حساب کاربری اینستاگرام منصوب شد ، به اشتراک گذاشته شد. این کلیپ نشان می دهد که براون در حالی که سلطنتی به سمت بالا و پایین می رود ، در حال قدم زدن در ماه قدم زدن کلاسیک است ، سپس جفت آن را به یک درجه می رساند. در حالی که براون دستان خود را پشت سر خود قرار می دهد و لگن را تکان می دهد ، سلطنت شروع به ترکیب حرکات بازویی چشمگیر می کند.

با این حال مادر سلطنتی تنها مادر خانواده نبود که فیلم را به اشتراک می گذارد. مادر براون ، جویس هاوکینز ، این ویدئو را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد و عنوان آن را نوشت: “من و پدرم TIKTOKING !!!!” نیازی به گفتن نیست که طرفداران از زمان انتشار این رقص گرانقدر پدر و دختر عاشق این عشق بوده اند ، و درمورد چقدر به نظر می رسد سلطنت به دنبال پدرش می رود و پیش بینی آینده شغلی او را در تجارت نمایش نشان می دهند. مثل پدر مثل دختر ، آمیریت؟






تصاویر از طریق Royalty Brown Instagram

فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید.