به دنبال اجرای موفقیت آمیز موفقیت آمیز ویروسی “What’s Poppin” و ریمیکس پر ستاره آن با DaBaby ، Lil Wayne و Tory Lanez ، جک هارلو آماده است تا با اولین آلبوم استودیویی خود را به طور رسمی معرفی کند ، این چیزی است که همه آنها می گویند. رپر Generation Now از سال 2011 وقتی اولین میکس پاپ خود را کنار گذاشت ، سنگ زنی می کند اعتبار اضافی، و در حالی که هارلو طی این سالها چندین EP و پروژه را زیر کمربند خود دارد ، طرفداران او در مورد اولین نسخه انتشار فیلم خود ، اهالی کنتاکی را آزار می دهند. روز چهارشنبه (9 دسامبر) ، هارلو لیست پیگیری رسمی آلبوم را به اشتراک گذاشت.

جک هارلو می داند چگونه از ویژگی های بزرگ استفاده کند ، بنابراین تعجب آور نیست که آن موضوع سنگین را همچنان ادامه دهد این چیزی است که همه آنها می گویند. از جمله ویژگی های آن می توان به Big Sean ، Lil Baby ، Chris Brown ، Adam Levine ، Bryson Tiller ، Static Major و EST Gee اشاره کرد. “What’s Poppin (Remix)” هارلو نیز به عنوان یک آهنگ پاداش گنجانده شده است.

“این هفته برای من بسیار مهم است. من از هیچ جا نیامدم “هارلو در اینستاگرام نوشت:” من طرفداران خود را دارم که سال ها از من حمایت می کنند. “من قبل از اینکه Whats Poppin منتشر شود ، نمایش هایی را می فروختم. من صدایم را تجربه کرده ام ، به انواع مختلف ضربات ضربه زدم ، موضوع مورد نظرم را تغییر داده و حتی نوع نگاهم را تغییر داده ام … و همه با من می مانم. متشکرم. اولین آلبوم من ، آنچه همه آنها می گویند ، این جمعه در تاریخ 12/11 سقوط می کند. ”

لیست پیگیری زیر را بررسی کنید و اگر منتظر این لیست هستید به ما اطلاع دهید.

لیست آهنگ

1. قرار ملاقات
2. شاهکار چهره شهر من. لیل عزیزم
3. 21C / Delta
4. خنده دار دیدن شما در اینجا
5. شاهکار راه. بیگ شان
6. در حال حاضر بهترین دوستان کریس براون
7. آن را سبک نگه دارید
8. کرم
9. همان شاهکار آدام لوین
10. مسیر 66 EST هی
11. تایلر هرو
12. شاهکار Luv Is Dro. سرگرد استاتیک و بریسون تیلر
13. Poppin چیست
14. خیابان باکستر
15. Whats Poppin (REMIX) feat. Da Baby ، Lil Wayne و Tory Lanez ** BONUS TRACK **