در آخرین روزهای این دولت ، کداک بلک برای جلب توجه رئیس جمهور دونالد ترامپ رقابت کرده است. اوایل این ماه بود که رپر زندانی علناً اظهار داشت که از طرح جنجالی پلاتین رئیس جمهور برای سیاه پوستان آمریکایی حمایت می کند. کداک هفته ها پیش در توییتی نوشت: “bradfordcohen آن را برای من ارسال کرد و من آن را خواندم ، این همان چیزی است که جامعه به آن نیاز دارد …. مالکیت بیشتر.” “این طرح درست است! من وقتی می خواهم بیرون باشم می خواهم در اصلاح عدالت کمک کنم.realDonaldTrump.”

چند روز پیش ، ترامپ مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی رسوا را عفو کرد ، این اقدام باعث روشن شدن صحنه سیاسی شد زیرا فلین به دلیل دروغ گفتن به FBI در مورد گفتگوهایی که با سفیر روسیه سرگئی I. کیسلیاک پس از انتخابات 2016 اما قبل از ترامپ انجام داد ، تحت تعقیب قرار گرفت دفتر. کداک بلک امیدوار است که عشق مشابه ترامپ را بدست آورد و در اینستاگرام ، خواننده رپ قول داده است که در صورت اعطای بخشش ترامپ به افراد نیازمند نیز کمک کند.

“اگر رئیس جمهور مرا آزاد کند ، من در اولین سالی که بیرون هستم می خواهم 1 میلیون صرف خیریه کنم. این برای همه چیز است !!” کداک به کارهای خیرخواهانه خود در حالی که پشت میله های زندان بود ادامه داده است ، حتی گفته می شود 15K دلار برای بوقلمونهای شکرگذاری برای افراد کم بضاعت هزینه کرده است. ما مطمئن نیستیم که ترامپ وی را به پیشنهاد خود قبول کند یا خیر ، اما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.