جی زی مردی با استعداد زیاد است. فوق العاده ترانه سرا ، تاجر برجسته ، فن شناس و سلیقه ساز از جمله عناوین بسیاری هستند که رزومه گسترده وی را تشکیل می دهند. در جبهه اخیر ، طرفداران احتمالاً می دانند که مرد جیگگا سنتی را برای تهیه لیست های پخش که به طور خلاصه سلیقه او در طول سال طراحی شده است ، ایجاد کرده است. با توجه به اینکه چه تعداد از آنها به هنر جی زی احترام گذاشته اند ، بررسی آهنگهای مورد علاقه و عادات گوش دادن به خودی خود یک تمرین جالب شده است. در حال حاضر ، ما رسما این شانس را داریم که ببینیم جی در طول سال 2020 چه دست و پا زده است.

کریگ باریت / گتی ایماژ

در چرخشی که کاملاً کسی را غافلگیر نکرد ، جی مطمئن شد که به درستی نامش را خط می کشد چشم انداز 2020 COVID 19 لیست پخش با برش های سنگین. به همین ترتیب ، ما در حال دیدن موسیقی هایی از Conway The Machine ، بنی The Butcher ، Westside Gunn ، فردی گیبس ، Boldy James ، Jay Electronica ، Nas ، Big Sean ، Drake ، Busta Rhymes ، Kendrick Lamar ، Roc Marciano ، Mach Hommy ، Lil هستیم. وین ، و موارد دیگر. او همچنین اطمینان حاصل کرد که برخی از موارد دلخواه خود را نیز درج کند نسل جدید رپرها ، با ترکیبات Lil Baby ، Pop Smoke ، Megan Thee Stallion ، SAINt JHN ، Polo G و Morray – که اخیراً با تک آهنگ برتر “Quicksand” هر دو J. Cole و Rick Ross را متحیر کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=TU3-uAmzBHI

Conway ، Westside Gunn ، بنی The Butcher – “Spurs 3” (یکی از موارد مهم در لیست پخش Hov)

خارج از خفاش ، مشخص است که او از جنبش گریسلدا بسیار قدردانی می کند ، با برچسب گان که نمایانگر پنج آهنگ از چهل آهنگ لیست پخش است. او علی رغم اعلام تیتی بوی مبنی بر اینکه مدتهاست از تأمین یک ویژگی از جی منصرف شده است ، او علاقه زیادی به 2 Chainz و “Southside Hov” نشان داد. سه قطعه از Drake نیز وجود دارد ، اگرچه به استثنای “Popstar” ، اجزا inc وی برخی از انتشارات شعرآمیز Drizzy در سال است.

در زیر لیست پخش کامل خود را بررسی کنید و اگر سلیقه شما با یکی از بزرگترین رپرهایی که بازی تاکنون دیده است همسو می شوند ، در نظرات صدا را خاموش کنید. و برای آن دسته از شما که فراموش کرده اید Hov چگونه می تواند روی میکروفون بنشیند ، خودتان را در مورد این که چرا در اینجا تنها استاد اصلی است ، تازه کنید.