سفر کالین کاپرنیک در سراسر NFL طی دهه گذشته به خوبی اثبات شده است. پس از هدایت San Francisco 49ers به ​​یک حضور Super Bowl در سال 2013 ، سرانجام Kaepernick پس از زانو زدن در هنگام سرود ملی به عنوان راهی برای آگاهی از بی عدالتی نژادی ، از لیگ حذف شد. در این مرحله ، در واقع بیشتر ورزشکاران زانو می زنند ، اگرچه وقتی او این کار را در سال 2016 انجام داد ، بسیاری فکر کردند که وی عمداً به پرچم و نیروها بی احترامی می کند.

کاپرنیک تقریباً چهار سال کامل ، به طور دقیق ، 1 363 روز در NFL نبوده است. با وجود این ، مهاجم مداوم سخت کار کرده و هنوز هم تمرینات خود را به عنوان راهی برای حفظ فرم و شاید تأمین پیشنهاد NFL در آینده ای نزدیک انجام می دهد. Kaepernick در آخرین کلیپ خود که به توییتر ارسال شده است ، یک فیلم تبلیغاتی تبلیغاتی ارائه می دهد که آخرین جلسات آموزشی وی با اریک رید را نمایش می دهد.

رید از جمله کسانی بود که با کاپرنیک زانو زد و از بسیاری جهات عواقب مشابهی را متحمل شد. سال گذشته ، او یکی از اعضای سازنده کارولینای پانترز بود اما پس از پایان قراردادش ، او نتوانست معامله جدیدی را بدست آورد و مانند Kaepernick ، ​​او سخت تلاش می کند تا روزی بازگردد.

با تلاش این دو نفر برای بازگشت به NFL ، در نظرات زیر به ما بگویید کدام تیم ها بیشتر منطقی هستند.

اریک رید

یعقوب Kupferman / گتی ایماژ