این هفته ، پس از صدور کیفرخواست ، دو خواننده رپ برجسته با زندان جدی روبرو هستند. جی هربو متهم به درگیر شدن در یک فقره سرقت هویت و تقلب در سیم است ، در حالی که FBI ادعا می کند که کازانوا و 17 نفر دیگر از اعضای باند گزارش شده نه تنها به قتل یک جوان 15 ساله مرتبط هستند بلکه در اطراف آنها اسلحه و مواد مخدر نیز قاچاق کرده اند. نیویورک. هر دو هنرمند اتهامات علیه خود را انکار کردند و روز پنجشنبه (3 دسامبر) ، کازانوا خود را به پلیس تحویل داد. با این حال ، او قبل از این کار پیامی را به مردم ارائه کرد.

رپ گفت: “همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید ، من اکنون با اتهامات جدی مبارزه می کنم. من بی گناه هستم ، این یکی است.” “دو ، من تمام زندگی ام را می جنگیدم تا از این طریق عبور کنم. فقط درک کنید که چگونه آنها می توانند شما را بهم بریزند. شما هیچ کس را نمی شناسید ، هیچ کاری با هیچ کاری ندارید و هنوز هم شما را به دست می آورند گیر کرده ، رپرها ، ما یک هدف هستیم. در آنجا مراقب باشید. با کسانی که معاشرت می کنید ، تماشا کنید که چه کسی شما را به اطراف منتقل می کند. انشاالله به زودی همه شما را می بینم. “

در پی هشدار کازانوا ، کلیپی از بازجویی در شبکه های اجتماعی پخش شد. در این ویدئو ، یک زن توسط مقامات مورد بازجویی قرار گرفته و اسامی از کسانی را که در عملیات غیرقانونی ادعا شده نقش داشته است ، به آنها می دهد. او در این کلیپ از کازانوا نام می برد و گزارشات به سرعت منتشر شد که این دوست دوست دختر رپ است ، اما هویت زن موجود در این ویدئو به اشتراک گذاشته نشده است. نحوه نمایش این ویدیو مشخص نیست ، بنابراین اعتبار آن هنوز صحت ندارد و ارتباط آن با این پرونده تأیید شده است. Casanova و بازجویی های زیر را بررسی کنید.