کازانوا پس از تسلیم به مقامات در رابطه با حذف گروه باند دست نخورده گوریل سنگ ، که وی را به جرم توطئه ، قاچاق مواد مخدر و غیره متهم کرده است ، بی گناهی خود را حفظ می کند. خواننده رپ مستقر در بروکلین قبل از اینکه خود را تسلیم پرونده کند ، ویدیویی را برای طرفداران ، دوستان و خانواده اش ضبط کرد و متوجه شد که اتهامات وی بسیار جدی است و به سایر خوانندگان رپ اخطار می دهد.

در حالی که کازانوا باید به سخت ترین اتهاماتش محکوم شود ، در حین حبس ابد محکوم می شود ، 34 ساله گفت که در یک ویدیوی جدید یک مرد بی گناه است.

کازانوا در ویدئویی که توسط همسر خود Brash 2X به اشتراک گذاشته شده می گوید: “همانطور که قبلاً می دانید ، من اکنون با اتهامات جدی روبرو هستم.” “اما من بی گناه هستم. این یکی است. دو ، من تمام زندگی ام را می جنگیدم تا از این طریق عبور کنم. فقط درک کنید که چگونه آنها می توانند شما را بهم بریزند – شما هیچ کس را نمی شناسید ، شما نیستید هیچ ربطی به چیزی ندارد ، آنها هنوز هم می توانند شما را گیر بیندازند. رپرها ، ما یک هدف هستیم. فقط در آنجا مراقب باشید ، تماشا کنید که با چه کسی معاشرت می کنید ، ببینید چه کسی را به اطراف می آورید. به خواست خدا.”

از لحن کازانوا در این ویدئو ، به نظر می رسد که او قطعاً می داند که واقعاً در موقعیت سختی قرار گرفته است. امیدوارم که او بتواند بی گناهی خود را ثابت کند و به حرفه موسیقی خود ادامه دهد. همه ما به دنبال او هستیم.

Brash 2X ، همسفر کاس ، کلمات زیر را برای رپر به اشتراک گذاشت:

“DAMN BRO .. من برای کلمات گمشده ام. من فکر می کردم که برای آمریکا زمان DAT را در نظر گرفتم و به DA FEDS رفتم بنابراین دیگر هیچ وقت مجبور به رفتن به THIS نبودم. کاش دوباره می توانستم همان کار را انجام دهم .. آنها پس از آن می خواستند و هنوز هم می خواهند اکنون .. و همه ما برای انجام TRYNNA زندگی می کنیم .. غمگین آن. “

پیام کامل وی را در بالا بخوانید. کازانوا رایگان.