FBI در حال حاضر به دنبال کازانووا به عنوان آخرین عضو ادعا شده ملت غیرقابل لمس گوریل سنگی است که در رابطه با اسلحه و اتهامات غیرانتظامی بازداشت شود. اداره تحقیقات فدرال نیویورک امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 18 نفر از اعضای باند متهم به اتهامات کیفری از جمله قتل ، حمله به کلاهبرداری ، کلاهبرداری و اسلحه گرم و غیره هستند.

کازانوا به جرم توطئه برای مرتکب رکاب زدن ، توطئه برای توزیع مواد کنترل شده و داشتن اسلحه گرم برای پیشبرد جرم قاچاق مواد مخدر متهم شده است. هر سه این اتهامات حداکثر مجازات حبس ابد را دارند. اتهامات دیگری که علیه متهمان همدست مطرح شده است ، قتل در سفر ، اقدام به قتل و سو attemp قصد به حمله با سلاح خطرناک برای کمک به قتل است.

ویلیام اف سوئینی جونیور ، دستیار مدیر FBI گفت: “همانطور که در کیفرخواست ادعا شده است ، خشونت و فعالیت مواد مخدر توسط این اعضای باند ، امنیت جوامع ما را تهدید کرده و زندگی بی گناهان را در معرض خطر قرار داده است.” “رفتار جنایت ناپذیر آنها ، همانطور که ادعا می شود ، شامل قتل یک جوان 15 ساله و حتی گسترش آن به برنامه های کلاهبرداری بود که برای افرادی که از لحاظ اقتصادی به دلیل بیماری همه گیر رنج می برند ، ایجاد شده است. در این تحقیق ، ما توانستیم جلوی این سازمان جنایتکارانه خشونت را بگیریم – و نشان دهیم که Gorilla Stone در واقع “دست نخورده” نیست. “

بعدا FBI با انتشار توئیتی کازانوا را به عنوان تنها متهم پرونده که در بازداشت پلیس قرار نگرفته است ، فاش کرد. در این توئیت آمده است: “ما در رابطه با این پرونده هنوز به دنبال کاسول ارشد ، معروف به کازانوا هستیم. او با هر دو NY و NJ ارتباط دارد.”

ما شما را در به روزرسانی های دیگر پست خواهیم کرد.

[Via]

https://www.youtube.com/watch؟v=a5w0FAJIGx8