گزارش شده است که جزئیات بیشتری در مورد پرونده فدرال RICO کازانوا به دست آمده است. روز سه شنبه (اول دسامبر) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این خواننده رپ 34 ساله توسط FBI در پیوند به پرونده ای که شامل باند ادعایی به نام گوریل سنگی غیرقابل لمس بود ، تحت تعقیب بود. کازانوا ، به نام واقعی کاسول ارشد ، متهم است که یکی از 18 خدمه ای است که با اتهامات مختلفی از جمله اتهامات اسلحه ، اتهامات مربوط به حمله و اتهامات سو that استفاده از صندوق های امداد COVID-19 مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ما قبلاً گزارش کرده بودیم که اتهامات خاص کازانوا توطئه برای مرتکب رکعت ، توطئه برای توزیع مواد کنترل شده و داشتن اسلحه گرم به منظور پیشبرد جرم قاچاق مواد مخدر است. در صورت محکومیت ، گزارش شده است که رپر می تواند با حداقل 10 سال زندان محکوم شود.

در زمان انتشار این نشریه ، کازانوا همچنان مفقود است زیرا FBI در رسانه های اجتماعی درخواست عمومی کرده است. ویلیام اف سوئینی جونیور ، دستیار مدیر FBI گفت: “همانطور که در کیفرخواست ادعا شده است ، خشونت و فعالیت مواد مخدر توسط این اعضای باند ، امنیت جوامع ما را تهدید کرده و زندگی بی گناهان را در معرض خطر قرار داده است.” “رفتار جنایت ناپذیر آنها ، همانطور که ادعا می شود ، شامل قتل یک جوان 15 ساله و حتی گسترش آن به برنامه های کلاهبرداری بود که برای افرادی که از لحاظ اقتصادی به دلیل بیماری همه گیر رنج می برند ، ایجاد شده است. در این تحقیق ، ما توانستیم جلوی این سازمان جنایتکارانه خشونت را بگیریم – و نشان دهیم که Gorilla Stone در واقع “دست نخورده” نیست. “

طبق گزارشی که توسط اتاق سایه، FBI کازانوا را به “قاچاق کوکائین و ماری جوانا در محله های اطراف شهر نیویورک” متهم کرده است. گفته می شود این اطلاعات در کیفرخواست 32 صفحه ای مهر و موم شده ای که رسانه ها به دست آورده اند درج شده است. کازانوا و همدستان متهم او نیز متهم هستند که حداقل یک دهه این جنایات را حفظ کرده اند.

FBI خواننده رپ Roc Nation را فراری می داند. در زیر چند واکنش از مردم را بررسی کنید.

[via][via]