اکنون که خواننده رپ خود را به مقامات تحویل داده است ، اطلاعات بیشتری در مورد پرونده در حال انجام کاسانوا و روابط ادعایی وی با باند دست نخورده گوریل استون ملت به اشتراک گذاشته شده است. روز پنجشنبه (3 دسامبر) ، کازانوا ، به نام واقعی کاسول سنیور ، به اتهام داشتن اسلحه ، توطئه مواد مخدر و دزدی غیر قانونی گناهکار نبود و بار دیگر ادعای خود را مبنی بر نادرست بودن اتهامات علیه او توسط FBI اعلام کرد. هفده نفر دیگر از اعضای باند ادعایی نیز با اتهاماتی مشابه روبرو هستند و حتی به ارتباط با قتل یک جوان 15 ساله متهم شده اند.

شیوا لوگاراژه ، دستیار دادستان ایالات متحده ، نوشت: “وی با استفاده از سكوی عمومی خود پیام باند را تقویت كرده است – هم از طریق موسیقی و هم از طریق پروفایل های خود در رسانه های اجتماعی.” “ارشد از نزدیک تلاش های هنری خود را برای سود بردن به این باند هماهنگ كرده است … گفته می شود تماس های زندان نشان می دهد كه ارشد برخی از درآمد خود را به م gangسس باند ادعا شده ، دویت رید یا همان دیك گرگ ، اعلام كرده است.”

رید در حال حاضر در پشت میله های زندان است ، زیرا به جرم قتلی که در سال 2014 اتفاق افتاد ، 50 سال حبس ابد را می گذراند. کازانوا متهم به پوشیدن جواهراتی است که روابط او را با ملت گوریل سنگی دست نخورده – آویزهای گوریل الماس – نشان می دهد ، رسانه هایی که او را با تصاویر گوریل نشان می دهند. محققان همچنین اظهار داشتند که حضور کازانوا در “میمون بزرگ” ، آهنگی که دادستان ها آن را “سرود باند” می نامند ، قاطعیت او در رابطه با درگیری با خدمه بحث برانگیز را تثبیت می کند.

مقامات اظهار داشتند كه كازانوا “تأمین كننده مواد مخدر” بود و گفته می شود كه در صورت محكومیت حداقل 15 سال زندان در پیش رو دارد.

[via]