اگرچه جنگهای Verzuz به معنای یک رقابت سالم به نام یک سرگرمی خوب است ، اما این مسابقه اخیر بین Gucci Mane و Jeezy تحت الشعاع یک تاریخ درخشان و پر فراز و نشیب است. اگرچه این جفت مبتکران موسیقی تله آتلانتا در ابتدا به عنوان همکار Gucci Mane’s 2005 ملاقات کردند خانه دام تنها “یخی” ، آنها در نهایت درگیر یک گوشت گاو گرم می شوند ، یکی که آهنگ های بی رحمانه ای را رد و بدل می کند و از آن بدتر. طولی نکشید که سالها می گذشت و خصومت هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی داد – یعنی همین اخیراً.

تئو وارگو / گتی ایماژ ، پاراس گریفین / گتی ایماژ

با شروع نبرد در پنجشنبه آینده ، هر دو گوچی و جیزی صحبت های زباله قبل از بازی را آغاز کرده اند. و در حالی که برخی با احتیاط خوش بین هستند که این فرصت فضای رشد شخصی بین دشمنان سابق را فراهم می کند ، برخی دیگر از افزایش تنش ها با شعله ور شدن زخم های قدیمی می ترسند. در هر صورت ، مطمئناً یک شیب پرشور خواهید بود ، کسی که احساس می کند بیش از هر زمان دیگری بدون توجه به اوضاع و احوال بازی ها ، بینندگان بیشتری را به خود جلب می کند.

با وجود این ، یک واقعیت انکارناپذیر فراتر از گذشته نامطبوع است. از آن زمان هر دو حزب دیسکویپی های افسانه ای را جمع آوری کرده اند ، به طوری که گوچی و جیزی به ترتیب دارای چهارده و به زودی ده آلبوم استودیویی می بالند. و این حتی فاکتور بندی در تعداد بی شماری از مخلوط ها و آلبوم های تلفیقی نیست ، که هر دوی آنها به احتمال زیاد در لیست تنظیمات هر رپ نشان داده می شوند. با این حساب ، ما کنجکاو می شویم که جامعه HNHH معتقد است که پیروزمندانه چه کسی ظهور می کند. البته ، برندگان Verzuz نسبتاً ذهنی عمل می کنند ، اگرچه دیدن یک روایت واضح در رسانه های اجتماعی مطمئناً تأیید یک حزب نسبت به طرف دیگر بسیار کمک می کند.

در گوشه ای Jeezy قرار دارد که در آستانه دهمین آلبوم استودیویی خود ایستاده است رکود اقتصادی 2. در دیگری ، گوچی مانه ، سانتا سانتا سانتا شرقی ، برای یک فصل تعطیلات پربار دیگر آماده شد. احساس می کنید وقتی گرد و غبار بریزد و بینندگان یک بازدم جمعی را از بین ببرند ، چه کسی پیروز خواهد شد؟