Weeknd شاید در مراسم نامزدی جایزه GRAMMY به هیچ وجه شناخته نشده باشد اما او گلهای خود را از سایر نقاط جهان می گیرد ، با “چراغ های کور” یک سال کامل را در Billboard Hot 100 سپری می کند و رکورد خود را به عنوان طولانی ترین سابقه طولانی می کند 10 ضربه برتر.

این هنرمند ضبط موسیقی در تورنتو بهترین سال خود را سپری می کند ، با اجرای یک قرارداد در Super Bowl ، داشتن یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال و بسیاری موارد دیگر قرارداد امضا می کند. او هفته گذشته یکی را پشت سر گذاشته بود و جوایز GRAMMY را بخاطر سرکوب سلطنتی وی و عدم شناخت وی به عنوان یکی از مهمترین عوامل محرک و تکان دهنده در صنعت موسیقی در سال جاری فراخوانده است. هنوز هم ، او جشن می گیرد که چگونه طرفدارانش از این جهت جدید برای او استقبال کرده اند ، و به چهل و یک هفته رکورد طولانی در 10 لیست برتر Billboard Hot 100 برای “چراغ های کور” واکنش نشان می دهد.

این پیست رسما چهل و یکمین هفته خود را در جمع 10 برتر سپری می کند و این هفته در شماره 9 قرار دارد. همچنین این یک سال کامل را نشان می دهد که این آهنگ در جدول Billboard Hot 100 قرار دارد ، همانطور که یک سال پیش هفته گذشته منتشر شد ، و هر هفته به مدت دوازده ماه در جدول ماند. مطمئناً این مقدار زمینه برای شناخت بالاست … حتی می توان گفت این شایستگی GRAMMY را دارد.

در جای دیگری از نمودار ، BTS اولین بار در این هفته با ورود آلبوم جدید خود و آهنگ “Life Goes On” در جایگاه # 1 جدول حضور دارد. 24kGoldn و iann dior در نتیجه # 2 برگشتند. شاون مندز و جاستین بیبر نیز با همکاری جدید خود “هیولا” اولین بار در شماره 8 اولین حضور قدرتمند خود را دارند.

تبریک به آخر هفته. این چشمگیر است.