با تمام جنجال های گرمی-محوری که به دنبال آشکار شدن نامزدهای رسمی به وجود آمد ، تعداد بی شماری روزنامه های The Weeknd از بحث برانگیزترین روایت ها بود. آنقدر واضح بود که هنرمند معمایی کانادایی در واقع خود را ملزم کرد که موسسه دیرینه را بخواند و خواستار این باشد که آنها خودشان را به ساخت و سازهای پشت صحنه خود برسانند. وی در توئیتی اخیر متهم كرد: “گرمی ها فاسد باقی مانده اند.” “شما به من ، طرفداران من و شفافیت صنعت مدیون هستید …”

مدیرعامل آکادمی ضبط در اقدامی بیهوده برای انجام برخی از کنترل خسارات ، توضیحی راجع به دلیل آن ارائه داد پس از ساعت ها برش را ایجاد نکرد ، اگرچه طرفداران هیچ کدام از این موارد را نداشتند. وی توضیح داد: “سال به سال ، پیش بینی اینکه چه کسی نامزد خواهد شد و چه کسی نامزد نمی شود واقعاً دشوار است.” “من شخصاً آرزو می کنم که بتوانیم به همه نامزدی کنیم ، اما تعداد مشخصی اسلات وجود دارد. برخی از سوابق شگفت انگیز وجود داشت که نامزد نشدند.”

اخر هفته

کوین وینتر / گتی ایماژ

کافی نبود در یک اقدام جمعی از سرپیچی ، بسیاری از شنوندگان وفادار ویکند به سرعت در پاسخ بسیج شدند و با عصبانیت بازی “Blinding Lights” را به شدت کوبیدند تا جایی که این آهنگ در واقع وارد 10 جدول برتر iTunes شد. خیلی آزار دهنده نیست ، با توجه به اینکه تک آهنگ اصلی در اواخر سال گذشته ، به طور خاص در نوامبر 2019 منتشر شد. گرچه بعید به نظر می رسد که این اقدام اعتراضی تحسین برانگیز نتیجه مشخصی به همراه داشته باشد و سرنوشت گرمی آبل را نیز ذره ای تغییر ندهد ، اما بازهم دیدن یک fanbase که در یک اقدام خشمگین به هم پیوسته است ، بسیار خوب است.

آیا شما به دنبال دنباله روی بزرگ گرامی خود در “چراغ های کور” The Weeknd در آرامش بودید؟