در حال حاضر ، چیزهای زیادی در مورد مضامین گرمی The Weeknd ساخته شده است ، که در آن نه “چراغ های کور” و نه او پس از ساعت ها آکادمی توسط آکادمی ضبط شناخته شد. در حقیقت ، The Weeknd فعالانه با انتقاد از توئیتر ، سازمان را به فساد در میان دیگر ادعاهای ناپسند متهم کرد. و در حالی که هواداران خیلی سریع پشت این هنرمند کانادایی بسیج می شدند ، یکی از بزرگترین آرا his حمایت وی از طریق سر التون جان بود که قبلاً The Weeknd را با شاهزاده بزرگوار فقید مقایسه می کرد.

اخر هفته

کوین وینتر / گتی ایماژ

التون جان ، یکی از تحسین شده ترین خوانندگان و ترانه سرایان در تاریخ معاصر ، “به نظر من فروتنانه” ، مواظب باشید. “آهنگ سال” چراغ های کور “، رکورد سال.” یک علامت مشترک عظیم ، و نشانه ای که باید تا حد زیادی در کاهش رد رد شود The Weeknd در حال حاضر پرستار است. و به درستی ، با توجه به ماهیت دعوت او از سازمان گرمی. و گرچه به طور کامل اختلاف بین The Weeknd و The Recording Academy به طول می انجامد ، اما هنوز هم خوب است که یکی از شاخص ترین چهره های موسیقی حمایت خود را نشان دهد.

گرچه The Weeknd به خودی خود دقیقاً هیپ هاپ نیست ، اما این آخرین نشانه مشترک یکی از موارد بسیاری است که التون جان با فرهنگ بیعت کرده است. دوستی طولانی مدت او با امینم مخفی نیست. در سال 2006 ، او با تیمبالند در زمینه همکاری همکاری کرد ارزش شوک آلبوم نزدیکتر “2 Man Show”. او آواز و پیانو را در “All Of The Lights” كنیه وست تهیه كرد و به یانگ توگ علاقه زیادی نشان داد برای نمونه “Rocket Man” “High”. او همچنین اخیراً در استودیو از جمله دیگر علائم برجسته رپ با Future ارتباط برقرار کرده است. کافی است بگویم ، سر التون با بازی رپ غریبه نیست.