پسر تام هنکس ، چت هنکس ، اخیراً در یک مکالمه در Clubhouse شرکت کرد ، و از برداشت های جنجالی خود از لهجه جامائیکا دفاع کرد. خواننده رپ مشتاق ، که به نام هنرمند Chet Haze خوانده می شود ، مدتی است که باعث ایجاد نگرانی شده است ، با چند ویدئوهایی که در آنها ظاهراً تقلید از پاتوئیس جامائیکا است.

در ماه ژانویه ، هنکس ویدیویی را ضبط کرد که با پدرش در شبکه های اجتماعی فریاد می زد و او را به خاطر نامزدی اسکار تبریک گفت. اگر این واقعیت نبود که با لهجه جامائیکا تحویل داده می شد ، این کلیپ کاملاً بی ضرر بود. در ماه نوامبر ، به دنبال انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، هنکس ویدیویی را منتشر کرد که در آن مسابقه بار دیگر با لهجه ای جعلی توضیح می داد. به نظر نمی رسد او متوقف شود.

در ماه فوریه ، هنکس در یک ویدئوی که اکنون حذف شده است ، سعی کرد با مقایسه ای تکان دهنده و متراکم ، فرهنگ فرهنگی را فریب دهد. “اگر مشکلی با پوشیدن کلاه گاوچران و چکمه های گاوچران و دوست داشتن موسیقی کانتری ندارید ، پس چرا با سفیدپوشانی که از نوارهای بافته شده و دندان های طلا استفاده می کنند و وارد موسیقی هیپ هاپ می شوند مشکلی دارید؟ این کل است ایده سرقت ، اگر آنها آن را از ما بدزدند. “

به طور قابل پیش بینی ، بسیاری از برداشت های غیرتأذیرانه وی جرم گرفته اند. بنابراین ، او در یک گفتگوی کلابهاوس در این باره شرکت کرد و از اقدامات خود دفاع کرد. وی گفت: “بچه ها ، واقعاً به همین سادگی است.” وی افزود: “اگر من سو a استفاده كنم و یك سری فیلمهای گانگستر انگلیسی را تماشا كنم ، و می گردم ، قهوه ای را به استارباك سفارش می دهم و من با دوست خود هستم و می روم ،” یک لاته به من بده. من از انگلیسیها استفاده نمی کنم. “

سایر اعضای بحث در مورد کلاب هاوس سعی کردند تا به هنکس توضیح دهند که انگلیسی ها با ظلم و ستم به روشی که جامائیکایی ها روبرو شده اند روبرو نشده اند و بنابراین ، مقایسه او قابل بحث نیست. وی پاسخ داد: “من این را می فهمم. من از تاریخ مطلع هستم. من از آن آگاه هستم” و افزود ، “من سعی نمی کنم کسی را آزرده کنم.”

[via]