برای شاون “جی ز” کارتر ، که تازه هشتادمین دوره نامزدی جایزه GRAMMY را به خود اختصاص داده است ، بهترین تبریک ها را دارد که بیشترین موفقیت وی را در طول تاریخ به دست آورده است.

رپر زندگی درخشانی داشته که بسیاری از شما از آن آگاه هستید. طی چند دهه گذشته ، جی زی در جوایز GRAMMY سلطه داشته و مجموعاً بیست و یک جایزه از آکادمی ضبط را به دست آورده است. با بیانسه ازدواج کرده ، می توانید تضمین کنید که خانه آنها با جوایز GRAMMY پوشیده شده است و استودیوی خانه را با یادآوری هایی که دو نفر از بزرگترین هنرمندانی هستند که میکروفن برداشته اند تضمین می کنید.


مایک کوپولا / گتی ایماژ

امروز برای هر دوی آنها یک روز عظیم است ، زیرا مشخص شده است که جی زی رسماً کوینسی جونز را در 80 نامزد GRAMMY ، که بیشترین روز در تاریخ است ، به تساوی کشانده است. او نامزدی کارهای خود را در آلبوم جی الکترونیک کسب می کند یک شهادت کتبی، که در حال رقابت برای بهترین آلبوم رپ در برابر D Smoke ، Royce Da 5’9 “، فردی Gibbs و Nas است.


ویوین کیللیا / گتی ایماژ

بیانسه نیز امروز از برتری خود تجلیل می کند و از نظر نامزدی در مراسم امسال پیشتاز است. ملکه بی در مجموع 9 نامزد دارد که بیشترین تعداد نامزدی در سال جاری است. پس از او ردی ریچ ، تیلور سویفت و دعا لیپا قرار دارند که هر کدام شش نامزدی دارند.

بیانسه همچنین در حال نزدیک شدن به پشت سر گذاشتن همسرش و کوینسی جونز است و با ناوگان جدید خود در مجموع 79 نامزدی را به ثبت می رساند.

این موفقیتهای تاریخی را به همه کسانی که نامزد شده اند ، و به ویژه به جی زی و بیانسه تبریک می گویم.