ماه ها قبل و پس از آنکه SZA ناامید کننده ها را با نام تجاری خود صدا زد ، سردرگمی ایجاد کرد. خواننده Top Dawg Entertainment یک سرگرم کننده محبوب و اولین آلبوم استودیویی خود در سال 2017 است Ctrl هنوز هم مورد علاقه طرفداران است. ستایشگران وفادار SZA او را در مورد پروژه دوم دانشگاهی خود طعنه زده اند زیرا آنها می خواهند بدانند چه زمانی می توانند انتظار كار جدیدی از خواننده R&B را داشته باشند ، اما چون او جوابی نداشته است ، SZA بسیار رنجیده بود.

SZA ، TDE ، TikTok
لئون بنت / استرینگر / گتی ایماژ

SZA در ماه اوت به طرفدارانش گفت: “در این مرحله باید از پانچ بپرسید.” پانچ TDE غرق در س questionsالات بود و پاسخ خود را داد: “به زودی”. SZA ممکن است اشاره کند که “به زودی” با سرعت بیشتری از آنچه انتظار می رود خزش می کند. در TikTok ، SZA ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد او در استودیو سخت کار می کند ، حتی کمی موسیقی جدید را نیز پیش نمایش می کند.

این ویدئو بیش از 400K بار پخش شده است ، بنابراین واضح است که طرفداران SZA برای گرما آماده هستند. در سال 2020 ، خواننده تک آهنگ های “The Other Side” را با جاستین تیمبرلیک و “Hit Different” را با Ty Dolla $ ign کنار گذاشت. او همچنین در Megan Thee Stallion’s برجسته شد خبر خوب آهنگ “Freaky Girls” را دنبال کنید. آهنگ های زیر را بررسی کنید.

szarowe

پاسخ بهpeachvodka ## منتشر نشده

صدای اصلی – SZA