دکتر دره نه تنها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در تمام دوران ها است ، بلکه وی اعتبار بزرگترین کمال گرا هیپ هاپ را نیز به دست آورده است. به همین ترتیب ، منجر به یک دیسکوگرافی نسبتاً محدود شده است ، با Good Doctor دارای سه آلبوم انفرادی که در سال های 1993 ، 1999 و 2016 منتشر شده است. در تمام این مدت ، پروژه هایی مانند افسانه سم زدایی (تاریخچه کامل آن آلبوم گمشده را اینجا بخوانید) و حتی به طور مختصر مزاحم سیارات آلبوم ساز تا ابد در خرک پس از آن فرو رفته است.

دکتر دره امینم

مایکل کالفیلد / WireImage / گتی ایماژ

پس چرا هیچ دلیلی وجود دارد که باور کنیم Dre در حال آماده سازی برای انتشار آلبوم جدید است؟ همانطور که اتفاق می افتد ، رپ ، بازیگر و کمدین دیترویت پیج کندی در واقع موسیقی جدیدی از Dre شنیده است ، تا آنجا که نشان می دهد یک آلبوم کامل در کار است. در شانزدهم نوامبر ، کندی در توییتر خود صحبت کرد و گفت که “این آلبوم دکتر دره به نظر می رسد [FIRE]”در یک پیام اعتیاد به اعتیاد به مواد مخدره.” “شما می توانید همه چیز را بشنوید ،” می افزاید ، احساساتی که همه ما در بیرون نگاه می کنیم و به دنبال آن هستیم.

بعد از اینکه یکی از طرفداران پس از جزئیات بیشتر ، به طور خاص مربوط به آلبوم جدید Eminem ، از او پرس و جو کرد ، کندی نشان می دهد که Em واقعاً در پروژه حضور دارد. واقعاً جای تعجب نیست ، چون Em و Dre از اواخر اخیر به طور فعال با هم کار می کردند. برای اولین بار از سال 2010 است بهبود، دکتر در ، Eminem را با سازهای جدیدی تنگ کرد موسیقی مورد قتل. بعلاوه ، Dre در استودیوهای مختلف دیده شده است ، از جمله جلسات با Xzibit ، Busta Rhymes و حتی Quavo – اگر ارزیابی صفحه صحیح باشد ، به نظر می رسد Doc در آلبوم چهارم استودیویی سخت کار کرده است.

تنها س isال این است که آیا هرگز فرصتی برای شنیدن آن پیدا خواهیم کرد؟