در صورت زندگی در زیر صخره ، این هفته عکس ملکی بیسلی و لارسا پیپن و بازیکن NBA ، مالک بیسلی که با همدیگر را گرفته اند و از طریق فرودگاه میامی می گذرند ، به صورت آنلاین ظاهر می شود – ابتدا طرفداران هیجان انگیز با عشق عاشقانه خود ، و سپس آنها را وحشت زده می کنند همانطور که فهمیدند این در واقع یک رسوایی تقلب در حال گسترش است.

همسر بیسلی ، مونتانا یائو – که ادعا می کند به همان روشی که ما ادعا کردیم از رابطه ادعایی همسرش پی برده است: آنلاین – واکنش خود را به اخبار از طریق استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. وی نوشت: “وای … من حتی این مرد را نمی شناسم.” “حقیقت همیشه به یک طریق یا یک چیز دیگر آشکار می شود. من همیشه و برای همیشه به آنچه هستم وفادار خواهم ماند و خدا هرگز مرا ناامید نکرده است. تمام عشقهای واقعی را قدر دانی کنید.”

با روشن شدن بیشتر و بیشتر جزئیات رابطه ادعایی آنها ، طرفداران چشم عقاب به اظهار نظری که بیسلی در ماه اکتبر در اینستاگرام پیپن گذاشته بود اشاره کردند و حاکی از آن است که رابطه آنها کمی فراتر از آنچه تصور می کردیم برمی گردد. بازیکن مینه سوتا تیمبرولوز درباره یکی از سلفی های پیپن که در 23 اکتبر ارسال شده است ، اظهار نظر کرد.

او نوشت: “من فقط می خواهم شما را در یک قرار ملاقات ببرم و مانند یک ملکه با شما رفتار کنم.”


تصویر از طریق Larsa Pippen Instagram

گذاشتن یک نظر معاشقه در زیر عکس کسی یک روش عالی برای فریب دادن به نظر می رسد. من تعجب می کنم که او توسط پاپاراتزی فریب خورده است قبل از این نظر کشف شد