Burna Boy از دیشب ترند شده و متاسفانه به موسیقی مرتبط نیست. غول آفریقایی این هنرمند در حال گرایش به این دلیل است که ، ظاهرا ، او در حال خزیدن در مورد اشتفلون دون با همسر و مدل نیجریه ای ، جو پرل بوده است.


ایان وست / تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

جو پرل روز گذشته دو ویدیوی تلویزیونی اینستاگرام را به اشتراک گذاشت که در آن جزئیات رابطه اش با برنا بوی را ریخت. وی گفت حتی دو سال است که یکدیگر را دیده اند ، حتی پس از اینکه ستاره نیجریه ای با استفلون دون ستاره بریتانیایی رابطه برقرار کرد. او گفت ، همه چیز با DM شروع شد. یکی که ادعا می کند تمایلی به پاسخ دادن به آن ندارد. سپس ، آنها در نمایش پاپ آپ Burna Boy در انگلیس دیدار کردند.

وی گفت: “احساس می کنم همان چیزی که هنگام ملاقات او باعث ایجاد احساس در من شد باعث شد در نگاه اول احساس عشق کنم. او فقط به سمت من گرایش پیدا کرد ، او بسیار شیرین بود.” او گفت که در نهایت در لندن با او زندگی کرد.

وی گفت پس از اینکه آنها با یکدیگر مشاجره کردند سرانجام از رابطه وی با استفلون دون اطلاع پیدا کرد اما این حتی مانع رابطه آنها نشد.

وی گفت: “این درست مثل فیل در اتاق بوده است که ما تصمیم می گیریم در مورد آن بحث نکنیم و فقط به دنبال مواردی مانند وجود آن نیستیم.” “در دو سال گذشته ، او هرگز از شخصی که من او را در شبکه های اجتماعی می بینم به چهره من اشاره نکرده است. آن شخص هرگز مورد تأیید قرار نمی گیرد ، مثل اینکه در دنیای ما وجود ندارد.”

فیلم زیر را بررسی کنید.