پسر برتر در طول 2 فصل یک fanbase فرقه مانند ساخت و فقط هشت قسمت داشت. این نمایش به مردم بینشی در مورد هودهای انگلستان می دهد ، جایی که همه چیز آنطور که انتظار می رود هلو نیست. متأسفانه این نمایش در سال 2013 به پایان رسید اما تقاضا برای فصل سوم زیاد بود. نتفلیکس با شنیدن این تقاضا ، فاش کرد که این فصل برای دو فصل اول به جای 10 قسمت طولانی تر ، برای دو فصل اول در حال بازگشت است.

پس از پخش فصل سوم در سال 2019 ، تقاضا برای فصل چهارم زیاد بود و به نظر می رسید بازگشت دوباره آن بسیار لعنتی است. متأسفانه ، اتفاق COVID-19 اتفاق افتاد بنابراین همه تولیدات ، از جمله پسر برتر، در انتظار ماند با این حال ، اشلی والترز و کانو ، ستاره های برجسته این سریال نشان دادند که آنها برای سریال 4 پشت صحنه هستند.

او با تعداد زیادی تریلر پشت سرش گفت: “یو مردم ، چه می گویید؟ این پسر شما اشلی والترز است. من نمی خواهم اینجا طولانی بمانم و صحبت كنم. من نیازی به این ندارم. شما می دانید ساعت چند است؟” . “شما می توانید ماسک را ببینید. می توانید ببینید که کجا هستیم. اسنو ، ما به وضوح در حال تیراندازی هستیم پسر برتر. شما درخواست دادید و ما آن را به شما دادیم.”

کانو اضافه کرد ، “آنجا که می روید. فصل 2. نتفلیکس. بیایید برویم.”

به نظر می رسد مثل هر زمان دیگری فقط یک زمان خوب است پسر برتر برای شروع. در ابتدا انتظار می رفت فیلمبرداری این نمایش در بهار سال 2020 آغاز شود. این در زمان جالبی اتفاق می افتد که کشورهایی مانند انگلیس در حال آماده سازی برای توزیع واکسن COVID-19 هستند.

با خط جدید نایک NOCTA Drake ، که مستقیماً از راننده لندن الهام گرفته می شود ، چندین فرصت مناسب برای قرار دادن محصول برای فصل بعدی وجود دارد پسر برتر.

در حالی که اینجا هستید ، مصاحبه 2019 ما را با بررسی کنید پسر برتر Sully ، “صدای کانو برای مبارزه مشترک: از Hoodies تمام تابستان به پسر برتر ».