فصل گذشته ، قبل از اولین فصل حضورش در لس آنجلس لیکرز ، DeMarcus Cousins ​​دچار یک آسیب دیدگی وحشیانه شد. پسر عموی از بازگشت به زمین بسیار هیجان زده بود اما پس از پاره کردن ACL ، مجبور شد کل فصل را از دست بدهد و حرفه NBA خود را در هاله ای از ابهام بگذارد. در طول این فصل ، کوزینز با لس آنجلس لیکرز در تماس بود و باعث شد بسیاری باور کنند که او در نهایت دوباره با تیم آژانس رایگان امضا خواهد کرد.

در روز جمعه ، آژانس رایگان رسما آغاز شد و بسیاری انتظار داشتند که پسر عموها به لیکرز برگردند. به گفته شمس چارانیا از Athletic ، با این حال ، کوزینز تصمیم گرفته است به جای دیگری برود و اکنون انتظار می رود قراردادی یک ساله با راکت های هوستون امضا کند.

این یک چرخه آژانس رایگان عجیب و غریب برای موشک هایی بوده است که با راسل وستبروک و جیمز هاردن سر و کار داشته اند. گزارش شده است که هر دو بازیکن خواستار بیرون رفتن هستند و امیدوارند قبل از فصل با آنها معامله شود. با وجود این ، راکت ها اظهار داشتند که آنها بیش از هر چیز مایلند به سوپراستارهای خود آویزان شوند و مانند همیشه به کار خود ادامه دهند.

این امضای عموزاده ها شاید شاخصی باشد که تیم می خواهد وستبروک و هاردن را برای ماندن متقاعد کند. در حالی که مسائل مربوط به آسیب دیدگی پسر عموها نگران کننده است ، اما نمی توان انکار کرد که او در شرایط سلامتی یک بازیکن موثر است و اگر هاردن و وستبروک به نوعی بمانند ، شاید این سه نفر بتوانند به یک سه گانه م moreثر تبدیل شوند.