Lil Baby امروز تولد خود را جشن می گیرد ، 26 ساله می شود و این کار را با روشی بسیار شیک انجام می دهد.

شناخته شده است که رپ قطره قطره ای فوق العاده ای ایجاد می کند ، برخی از عجیب ترین لباس های طراح را تکان می دهد و هر روز جواهرات گران قیمت را خم می کند. عزیزم که یکی از صداهای “قطره خیلی سخت” است ، باید تازه بماند و خانواده و شرکای خود را در این زمینه به او کمک می کنند.

همانطور که بیست و ششمین سال زندگی خود را جشن می گیرد ، Lil Baby هدایای جدیدی را از پسرانش باز کرد که از طریق دوست دخترش Jayda Cheaves بود. بومی آتلانتا ویدئویی را از گردهمایی قبل از تولد خود با دوستان و خانواده منتشر کرد که قطره قطره قطره قطره قطره قطره قطره قطره شده جدید خود را از جیسون و وفادار نشان می دهد: حلقه ای که “WHAM” را به زبان می آورد.

Baby به عنوان زیرنویس خود برای این ویدئو نوشت: “My Personals Me Call Wham ‘Soloyalarmani @ 1_jasonarmani با کمکthejaydacheaves با تشکر از Yall هدیه ای به من داد.”

Loyal و Jason (و Jayda) تنها کسانی نبودند که برای تولد کودک همه خرج کردند. 42 داگ ، یکی از علاقمندان به خواننده رپ در 4PF و دوست نزدیک این ستاره ، همچنین جواهرات جدیدی را برای همکاری خود در “ما پرداخت کردیم” بدست آورد.

42 داگ در حالی که Lil Baby با هیجان هدیه خود را باز می کرد ، در حالی که Lil Baby هدیه خود را باز کرد ، و با قول دادن به ضرب و شتم حزب ، او را با دو طلای Audemars Piguet بدست آورد. دوستان واقعی.

هدیه ها به موقع به موقع آمدند ، زیرا امروز صبح ، لیل عزیز ، جشن تولد خصوصی تولد خود را برای امشب اعلام کرد که “توپ یخی” لقب گرفته است. هیچ کد لباس وجود ندارد اما شرکت کنندگان تشویق می شوند که بهترین جواهرات خود را بپوشند. شما می دانید که کودک از سر تا پا در الماس قرار می گیرد.

تولدت مبارک ، لیل عزیزم!