یک پرستار در Salem Health در اورگان پس از انتشار یک فیلم TikTok که در آن از ماسک زدن هنگام حضور در ملاقات های عمومی لاف می زد ، “در مرخصی اداری قرار گرفت”.

دیروز ، یک پرستار شاغل در Salem Health ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که نشان داد بی توجهی کارگزاران به …

ارسال شده توسط سالم سلام در شنبه ، 28 نوامبر ، 2020

این ویدئو به نمایه @ Loveiskind05 نسبت داده شد. عنوان این کلیپ عنوان شده است: “وقتی همکارانم فهمیدند که من هنوز مسافرت هستم ، وقتی بیرون هستم ماسک نزنند و بگذارید بچه هایم قرارهای بازی بگذارند.” پست از آن زمان حذف شده است.

این بیمارستان ، شنبه ، با انتشار بیانیه ای در صفحه فیس بوک خود ، اعلام کرد که آنها در حال تحقیق درباره این حادثه هستند و از اعضای جامعه برای اطلاع آنها تشکر کرد.

بیمارستان نوشت: “روز گذشته ، یک پرستار شاغل در سالم سلام ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می داد سوal استفاده کنندگان از جدی بودن این بیماری همه گیر و بی تفاوتی او نسبت به فاصله بدنی و پوشاندن لباس های خارج از کار ، بی اعتنایی می کنند.”

“سالم سلام معتقد است که همه ما باید وظیفه خود را برای محافظت از افراد آسیب پذیر و جلوگیری از شیوع سریع COVID-19 انجام دهیم. این شامل نیاز به کارکنان ، بیماران و بازدیدکنندگان است که از CDC و دیگران در مورد استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی راهنمایی کنند. همه گیری COVID جدی است و نیاز به واکنش جدی دارد. و در Salem Health ما بسیار جدی در مورد رویکرد خود به COVID هستیم. “

[Via]